Csepel belvárosában hogy lenne érdemes megvalósítani a HÉV átalakítását?
Mint azt sokan tudják, a csepeli HÉV-et integrálni akarják a metróhálózatba, s 5-ös metró néven első fázisként meg akarják hosszabbítani a Boráros tértől az Astoriáig. (Szerintem ez kitűnő ötlet, már rég meg kellett volna valósulnia.)
Hogyan tudnák átalakítani a HÉV-vonalat Csepel belterületén? Gondolom metróként nem maradhatna egy szintben az úttal, így vagy kéregvezetést vagy magasvasúti vezetést tudnék elképzelni. Melyikre van nagyobb esély? Melyik érné meg jobban? (A II. Rákóczi Ferenc úti szakaszról van szó.)
A 2-es villamost átalakítani, hogy a Fővám tér és a Jászai Mari tér között közlekedjen, a Fővám tér és a Közvágóhíd közti villamospályát átépíteni nagyvasúti pályára. Ráckevei HÉV-et kivinni a Fővám térig, ahogy a Csepeli HÉV-et is.
Csepelen a HÉV-pályát továbbépíteni dél felé Szigetszentmiklósig, ahol beleköt a Ráckevei HÉV pályájába.
Egy szintben simán mehetne az úttal, de a már a csepeli HÉV-állomás után átmenne az út túloldalára ahol a TESCO van, és ott futna párhuzamosan a Rákóczi úttal. Az Auchan után érintené Halásztelket, majd délkelet felé venné az irányt és Szigetszentmiklós HÉV állomás közelében belekötne a Ráckevei vonalba.
A 138-as busz Halásztelek HÉV-állomás és a Campona között közlekedne, a 38-as megszűnne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!