A Kisalföld Volán miért ilyen kényelmetlenre terveztetni a buszait?
Sokan mondják, hogy a Credo buszok nagyon kényelmetlenek, viszont ez nem a Credo hibája, hanem a megrendelő cégé.Ugyanis a megrendelő dönti el a lábtér méretet meg minden hasonlót.
Utaztam párszor a Vasi volán buszaival.
De náluk sokkal nagyobb a lábtér, pedig azonos a busz típus.
Főleg a Credo EC11- EC12-es típusok borzalmasak.
Ezenkívül viszont jó buszok, a klíma, fűtés is jó rajtuk.
Például ennél a busznál :
Ugyanezen a típuson a Vasi Volán több lábteret kíván, mint a Kisalföld Volán.
Egyébként sokan panaszkodnak erre a lábtér problémára.
Ez úgy ahogy van nem igaz. (17/f, 191 cm és 80 Kg)
Heti ötször utazok napi 100 km-t általában Ikarus E95, Credo EC12, Ikarus 260 típusúval, semmi kifogásom nincs (kivéve kerék feletti ülésnél akadnak kellemetlenségek, de van elég hely rajta még) Ezek voltak a Kisalföld Volán tulajdonában lévő buszok. Vasi Volánnal heti 3-4-szer utazok, ugyanakkora a hely az E95-ön. Az EC12-nél teljesen felesleges vitatkozni, hiszen más típus. Ha jobban megnézed középen álló rész van, ülések beszerelve nincsenek arra a részre.
Klíma, fűtés autóbuszvezető függő , tehát erről is felesleges vitatkozni. Mellékesen megjegyzem, hogy a Vasi Volánnál, akikkel én utazok autóbuszvezetők stílusa, flegmázása hihetetlen, a csak hátsó ajtón való leszállás, amikor az idős hölgyet hátraküldi a hátsó ajtóhoz, az meg még jobb. Nálam a kV nyert.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!