Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mi szükséges a pilótasághoz?

G_Márk kérdése:

Mi szükséges a pilótasághoz?

Figyelt kérdés
Pilóta szeretnéklenni ezért kérdezlek ebben a témában benneteket. Ilyen válaszokat nem szeretnek, hogy k***a sok pénz. Igazi pilóták válaszát várom vagy olyan emberekét akik már majdnem elértek a pilótaságig.
2014. febr. 19. 14:43
 1/7 anonim ***** válasza:
Millió meg egy fokozata van a pilótaságnak. Pl nekem is van, 60.000-ért csináltam. Lábról indítható, meghajtás nélküli, nem merevszárnyú, blablabla...repülőre. Azaz siklóenyrőre. Egy airbus A380-ra ugyanez 8milla körül van, és több év.
2014. febr. 19. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Nekem vagy airbus A380-ra vagy boeing 747-esre kene az engedely
2014. febr. 19. 15:15
 3/7 anonim ***** válasza:

Tessék, így szépen sorban.....:


Egymotoros pilóta képzés (Private Pilot License)

Éjszakai pilóta képzés (Night Visual Flight Rating)

Műszerrepülő kiképzés (Instrument Rating)

Többmotoros pilóta képzés (Multi Engine)

Többmotoros műszerrepülő képzés (Multi Engine Instrument Rating)

Hiányzó időgyűjtés kereskedelmi pilóta képzés előtt

Kereskedelmi pilóta képzés (Commercial Pilot License)

Több pilótás személyzeti együttműködés képzés (Multi Crew Course)

Sugárhajtóműves átképzés (Jet Orientation Training)

Légi transzport pilóta képzés (Air Transport Pilot License)



Utasszállító típusvizsga (Airbus 320 vagy Boeing 737)


Jé, kidobta a Google!


( [link] )

2014. febr. 19. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
33%
Rengeteg pénz szükséges hozzá.
2014. febr. 19. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
A legfontosabb: átlag feletti intelligencia és értelmi képesség. Ezen a szűrésen a kérdés feltevésével már ki is estél. Egy Cessnát nem bíznék rád, nem hogy egy Airbust.
2014. febr. 19. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim válasza:
Repülő
2014. febr. 20. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Kedves kérdező!


A380-asra vagy B747-esre közvetlenül nem képeznek pilótát.


Olyanok jelentkezhetnek, akiknek már többezer repült órájuk van pl. 737-esen vagy A320-ason. Addig el kell jutni. Vagy felvesznek egy ún. kadét-programba, és fizetnek mindent (cserébe min. 5 évig ott kell dolgoznod), igaz oda ált. helyi állampolgárokat keresnek. A British angolt, a Lufthansa németet, és így tovább. De a kadétok is csak az ún "keskenytörzsű" gépekre kerülnek eleinte. Nincs olyan lehetőség, hogy az utcáról valaki betévedve B747 vagy A380 pilóta legyen.


Csak egy példa: Az Etihad Airways keres típusvizsgával nem rendelkező pilótákat B777-re. Ha nincs B777 típusvizsgád, és minimum 500 órád a típuson, akkor az alábbi feltételeknek kell megfelelned:


[link]


"First Officer Non-Rated B777

Country UNITED ARAB EMIRATES

City Abu Dhabi

Department Flight Operations

Closing date 30 December 2014

Job Description

Qualifications:


- The hours mentioned below must be on powered fixed wing aircraft only and should not include helicopter, gliding or simulator time for example.

- A minimum of 2500 hours total flying time.

- A minimum of 1500 hours on multi crew glass cockpit JET aircraft or high performance military Jet.

-Preference will be given to those on B737NG/EFIS, B757/767 or B744, MD11, A300/310/330/340/380


-Unrestricted and current ICAO ATPL endorsed with either the B737NG/EFIS, B757/767 or B744, MD11, A300/310/330/340/380 . We do not accept a Frozen ATPL or CPL/IR unless held by a UAE citizen.

- Unrestricted and current Class 1 medical.

- Maximum age limit is 50 years old.

- English Language Fluency ( written and verbal ) Level 4 or better"


Tehát csak a repülőn teljesített tapasztalatot nézik, a helikopter, vitorlázógép, vagy szimulátoros tapasztalat nem számít.

- 2500 óra összesen minimum

- szintén legalább 1500 óra többpilótás, többszemélyes, glass-cockpitos (tehát számítógép-vezérelt, többfunkciós képernyőkkel ellátott) sugárhajtású gépen (pl. B737 Classic vagy NG számít, a Tu-154 nem)

- vagy katonai gépen. De csakis nagyteljesítményűn, tehát pl. Gripen. (Van egyáltalán Magyarországon olyan Gripen-pilóta, akinek több, mint 1500 órája van a gépen? :) )

- kell korlátozások nélküli szakszolgálati engedély, az alábbi bejegyzett típusokkal: B737NG/EFIS, B757/767 vagy B744, MD11, A300/310/330/340/380. És nem fogadják el a "sima" CPL/IR vizsgát ATPL elmélettel, hacsak nem vagy Emirátusok állampolgára.

- folyékony angol nyelvismeret.


És ez "csak" az első tiszt, egy kapitánytól sokkal többet várnak! Minimum 7000 órát. ld. itt: [link]

2014. márc. 5. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!