Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Magyarországon miért akasztana...

Magyarországon miért akasztanak piros táblát a motorvonatok és a vasúti személykocsik hátuljára?

Figyelt kérdés

Erre gondolok:

[link]


[link]



Megfigyeltem, hogy például Németországban nem akasztanak rá ilyet, hanem a piros lámpát égetik a vonat hátsó felén.

A MÁV és a GYSEV miért nem ezt csinálja?



2013. dec. 7. 11:39
 1/4 anonim ***** válasza:

Itt is ezt kérdezik:


[link]

2013. dec. 7. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
25%
Mert nálunk ez az előírás.
2013. dec. 7. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Ez egy régi előírás. Így tudta eldönteni a vonatot az előzőleg érintett àllomásra visszajelentő vasutas, hogy a vonat nem szakadt szét, azaz a maga mögött hagyott pálya szabad, arra küldhetik a következő vonatot. Ma már a légfékes vonatok korában ennek nincs túl nagy jelentősège, hiszen úgyis megáll a szétszakadó vonat, nem tud észrevétlenül maga mögött hagyni kocsikat.
2013. dec. 7. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

"Ma már a légfékes vonatok korában ennek nincs túl nagy jelentősège, hiszen úgyis megáll a szétszakadó vonat, nem tud észrevétlenül maga mögött hagyni kocsikat."


Laikus vasútbarát, laikus válasza...

2013. dec. 7. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!