Hogyan fogja a 4-es metró átadása megváltoztatni a felszíni (tömeg) közlekedést?
Nincs eldöntve. Eleinte valószínűleg csak a 7-esek sűrűsége és viszonylatszervezése fog változni, de a 33-asok rövidítését sem tartom kizàrtnak, hiszen tölteni KELL a metrót, ha már mindenki a szükségessége mellett kampányolt évtizedekig. A 49-es villamos járatsűrűsége is csökkenhet. Elképzelhető, hogy a 150E idővel megszűnik, ahogyan a 150, 250-es buszok is lehet, hogy az Etele térre fognak közlekedni. A Kosztolányin végállomásozó járatokat muszáj lesz valahogyan bezsúfolni ideiglenesen Újbuda-Központba vagy a Móriczra.
Az igazi változást az őrmezői buszvégállomás átadása jelenti majd, de ez még odébb van. Számos járatot fognak akkor Őrmezőig rövidíteni és nyilván a felhagyott szakaszok helyi közlekedését is újra kell gondolni.
A többi járat
A hetes busz és mutációi, ez jó :)
Igen, nyilván jelentősen ritkítják, a gyorsat vszínű meg is szüntetik. A 49-es is v megszűnik vagy jóval ritkábban fog járni, és a Kosztolányiról a buszvégállomásokat be kell hozni a metróhoz, vagy a törökbálinti buszt kirakják az Etelére, bár a 14-114es akár maradhat is ott, mert a Bikás parknál át llehet szállni.
DE! Az utasok száma akkor nőne jelentősen, ha az autósok is át tudnának szállni a metróra, márpedig az Etelén nem épült P+R, ezért amíg nem viszik ki az M1-7-ig, addig nem lesz elég a metró kihasználtsága.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!