Tapasztalatok alapján a MÁV, vagy a Gysev nyújt jobb szolgáltatást? Miben jobb egyik a másiknál?
Habár az elmúlt 4-5 évben nem vonatoztam, előtte a GYSEV sokkal jobb volt: jobb állapotú (nem feltétlenül újabb!) szerelvények, rend-tisztaság a vonaton, normális megjelenésű és viselkedésű jegyvizsgálók...
Azóta persze fejlesztett a MÁV is, vannak pl. szép új motorvonatok - de nincs időm kipróbálás jelleggel vonatozgatni hogy most milyen.
A Gysev-vel ugyan még nem utaztam, de mi jellemzi a Mávot? Lepukkant, rozoga szerelvények, gagyi bőrülés, a fölújított kocsik is nagyon gyakran retkesek, észre nem vehető különbség az első-, és másodosztály között, lepusztított, 40 km/h-s vonalak, rendszeres késések, horribilis árak.
Talán nem kockáztatok nagyot ha azt mondom, a másik ennél esetleg többet nyújthat.
Utolsónak: az árakat nem a máv, hanem a kormány szabja meg!
A GYSEV jóval szinvonalasabb szolgáltatást nyújt. Személykocsik, állomások, és természetesen a mellékhelyiség is!
Gysev. Elég csak a Keletiben egy Gysev-es és egy Mávos Inter City szerelvényt összehasonlítani. Egyik Ledes kijelzős, ex ÖBB kocsikból álló újszerű vagonokból + Vectron mozdonyból áll, míg a másik oldalon a koszos Mávos IC tragacsai.
Egyebként, ha jársz küföldön, pl Bécs felé, hát sirva fogsz fakadni, hogy mekkora a szakadék a magyar és az osztrák vasút között. Főleg hazafelé jövet érezhető, hogy miért is vagyunk mi a "Keleti blokk" "ex-szovjet" orszagkent besorolva
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!