Mikor lesz vonat? (vonal:Budapest-Esztergom)
Tudom, hogy vörösvártól pest felé még soká, de pl. Piliscsaba-Esztergom, esetleg Pilisvörösvàr-Esztergom mikor lesz végre?
Várom a válaszokat!!!
1 évig még biztos nem.
Pilisvörösvár és Piliscsaba között már azért sem mert ott aluljárót építenek a vonatnak és ugye a vörösvári átjáró le van zárva, és még le is lesz egy darabig még külön ideiglenes utat csináltak oda.
Amennyire tudom mostanra tervezték hogy Esztergom és Piliscsaba között újra lesz vonat, de még mindig nincs és senki nem tudja megmondani hogy pontosan mikor lesz, mert a vasút már fel van húzva, már 1 éve megvan majdnem az új vonal, már az új állomások is teljesen készen vannak, a Dorogi állomás is például nagyon szép lett, a parkolója is teljesen használható állapotban van még 1 hónapja voltam ott és felavattam, de senki nem szólt érte, sok civil jár oda fotózni meg nézelődni.
A vasút is használható állapotban van, már járnak vonatok, igaz csak teher meg munkagépek, de már alkalmas lenne az utasok szállítására is bőven.
Pilisvörösvár, meg Piliscsaba közt még azért nem lesz mert az alagutat is csinálják, ugye a villanyvezeték miatt az alagutat mélyíteni kellett plusz a környéken lévő helyet is ki ritkították meg egy nagy kanyart is lecsaptak belőle hogy gyorsabb legyen a közlekedés. De amennyire tudom Még Piliscsév tájékán is dolgoznak a hegyoldalban mert állítólag volt ott valami gond ami miatt egy néhány méteres szakaszt újra kellett csinálni, de az is már jó 2-3 hónapja volt.
Húúú, az még soká van...
Kősz az informálást!!!
Alagút témában: mindketten közel jártok az igazsághoz, de nem egészen :)
Az alagutat nem kell (és nem is lehet) mélyíteni, mint ahogy az alépítményt sem lehet kiszedni. A megoldás kulcsa, hogy az eredetitől eltérő kialakítású felépítmény lesz: zúzottkő ágyazat és talpfák (vagy beton keresztaljak) helyett egybeöntött vasbeton lemezt épült, az ebben kialakított "horonyban" a síneket egy kifejezetten erre kifejlesztett műgyanta alapú anyag rögzíti. Az új Északi összekötő vasúti hídon is ezzel a megoldással építették be a síneket. Ezzel (mármint a zúzottkő ágyazat elhagyásával, miáltal az egész pályaszerkezet "alacsonyabb" lett) tudták a megfelelő teret biztosítani a felsővezetékhez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!