Miért nem mennek át a Duna-hidakon a budapesti trolik?
Egyes adta a legkimerítőbb választ. Az 1944 előtti trolikról tudtam. Az 1945 utáni első troligarázs a Damjanich utcában volt. Onnan fejlődött a hálózat. A fura az, hogy már réges-régen két utcasarokra volt a 76-os troli végállomása a Margit-hídtól, vagyis nem lehet arra hivatkozni, hogy messze van Buda a hálózattól. Különben is, a villamos kocsiszínek száma nem csökkent a hálózat megritkításával. Miért ne lehetne még egy troligarázst építeni a Salgótarjáni útin kívül,
már csak stratégiai szempontok miatt?
Vannak egy hosszú szakasz onnan, ahol csak a garázsmenetes trolik járnak, mert az Orczy tértől szállítanak utasokat.
Nagy igazság, hogy a leharcolt buszok a hegyi járatokon büdösítenek a legjobban - no meg gyulladnak ki a legtöbbször.
Akkora csiki-csuki van a budapesti közlekedésfejlesztésben, hogy a Guiness rekordok könyvébe bele lehetne írni - a "Panama" címszó mellé. Hogy rövidítik, hol hosszabbítják a járatokat, már a második metróvonalat építik huszon-egynéhány évig. Tulajdonképpen a 3-as metró sincs kész, hiszen Káposztásmegyerig kellene járnia.
Nem a hülye f..sz Vitézi mondta először, hogy a trolibusz a múlt.
Vegyük csak a baross utcán közlekedő 77-es troli esetét, amit megszüntettek, és utána 84-as számal újraépítettek.
Budapestnek az a tragéiája, hogy a Horhy Miklós áltak ráaggatott "bűnös város" jelzőt a mai fasiszták is ráaggatják, és a folyamatban levő közlekedési fejlesztáseket agyonvágják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!