Az életveszélyesen megközelíthető és gyakorlatilag használhatatlan dunaújvárosi vasútállomás hogyhogy működhet így?
A vasúti pénztárat és főépületet gyalog a városlakók is, az idelátogatók is csak a 8-10 sínpáron átgázolva közelíthetik meg - idősek, gyerekek számára életveszélyes, főleg sötétedés után és télen.
Miért nem építenek egy kis költségvetésű átjárót vagy legalább miért nem betonoznak le egy járdányi területet, amin át lehet sétálni a sínek között ?
Kisvárosokban is így csinálják, ahol a vonatról leszállva mindkét irányban van lakott városrész (- csak épp ilyen településeken 2-3 sín van, míg teherforgalma és annyi síne, mint Dunaújvárosnak).
Persze, helyi busszal is lehet továbbközlekedni , de ez nem várható el mindenkitől,aki a MÁv-val utazik, és adódhatnak olyan helyzetek, hogy valaki nem tud, nem akar buszjegyet venni.
Nincs.
Én csak látogatóban voltam ott nemrég, de teljesen elképedtem, hogy ilyen hely még létezik 2013-ban.
Az állomás ugyebár kint van a város szélén , és az állomásépület az ipari külterület oldalán áll,maga a város pedig a másik oldalon, tehát mindenkinek át kell mennie az összes sínen (amiből nagyon sok van, a nagyobb teherforgalom miatt) és konkrétan a síneken kell szlalomozni.
Teljesen életveszéyles, betegek és gyerekek pedig át se tudnak rajta menni. Akinek nehéz csomagja van, az sem..
Tulajdonképpen értelme se sok van fenntartani így egy állomást és vonatokat személyszállításra.
De a városvezetés hozzáállását sem értem : a lakott terület végén egy bozótokkal övezett földúton kell végigmenni, hogy a sínekhez érjünk. Közvilágítás nincs.Na ez megint csak életveszélyes télen és sötétedés után.
Nem értem, hogy létezhet még ilyen 2013-ban, és nem hiszem el, hogy az önkormányzatnak ne lenne pénze oda tenni egy lámpát, a vasútnak meg betonozott járófelületet csinálni.
Amúgy, a Dózsa György út átmegy a vasúti vágányok alatt, ha valaki gyalog akar menni akkor arra simán átmehet. Csak ugye az emberek ösztönösen a legrövidebb utat választják és inkább átvágnak X ipari vágányon, meg erdőn, mezőn, mint hogy kerüljenek egyet.
Az iparvágányokat nem nagyon szokás "járólapozni" tekintve hogy ott tényleg életveszélyes átmászkálni a teherforgalom miatt. És tulajdonképpen itt abban kellene fellépnie az önkormányzatnak, hogy el legyen kerítve az egész, hogy ne mászkáljanak emberek a síneken, meg a képek alapján kicsit jobban karbantartani az általam már említett járdát az út mellett.
De pont a fentebb említett esetekben, ha valaki beteg, öreg, sok csomagja van akkor az gondolkozzon előre, és menjen busszal. Kisgyerekkel meg amúgy is felelőtlenség 10 vágányon átsétálni. Tehát tulajdonképpen most olyan dolgon kaptad fel a vizet, ami alapvetően szabálytalan.
Miért kell átmenni az ipari területen a sok sínen át? A Dózsa György útról gyalog is rendesen megközelíthető. Igaz, hogy egy kicsit többet kell sétálni, de legalább nem életveszélyes.
Többször vonatoztam Dunaújvárosból Budapestre, és nem haltam bele a Dózsa úti sétába...
Hát nem tudom, én soha nem mentem át a síneken. Bár én jól ismerem a környéket, így a normális útvonalat használom, ami biztonságos, és szabályt sem szegek vele...
Az a baj hogy a sok h.lye ott közlekedik ahol nem szabadna, aztán még nekik áll feljebb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!