Mit gondoltok: jobb a tömegközlekedés a BKK létrejötte óta vagy sem?
Első ajtós felszállás, menet közben buszt eltérítő terrorista jegyellenőrök, - ami bkk szerint normális -, 40 fokban rekord melegben kikapcsolt légkondicionálók, pofátlanul magas jegyárak, rothadó M3, életveszélyes metrószerelvények és sínek, M4 8 évet csúszik, rohadó gépjárműpark, alkatrészhiány + egy sztori a 6milliós demegjutalmazlak mert olyan k jól végzed a munkádat Dávidkáról.
Történt egyszer, hogy a múzeumok éjszakáján gondolt egyet a BKK führer és kiment a Deák térre szórólapot osztani, meg útbaigazítani az embereket.
Sajnálatos módon beállt a hátam, gerincem, menni alig tudtam. Mit ad Isten, ott áll a Dávidom csillagom az éjszakai buszmegállóban. Megkérdem őnagyságát, hogy honnan indul az adott busz. Elküldött a zsinagógáig több száz méterre, - mondanom sem kell minden egyes lépés pokoli fájdalommal járt akkor éjjel - szóval megyek a Dohány utca felé, már vagy 200m-t mentem a vezértől, mikor elhúz a buszom és megáll ott ahol a Dávidka állt.
Ugye kitaláljátok mennyire megkedveltem aznap este azt a gyereket. Az a szerencsétlen azt sem tudta milyen busz honnan indul, csak kamuból elküldött rossz irányba.
Még sok tízmillióval tömjék meg egymást ezek a politikai elitbe, állam- és közigazgatásba beékelődött "egycsaládból" valók. Kinek volt pofája ezt a gyereket ilyen felelősségteljes munkakörbe beültetni és milliókat osztogatni közpénzből neki? Kinek? És mire fel?
Persze, hogy nem működik itt semmi, amíg a szokásos "gyere kisfiam, benned bízunk mert a mi fiúnk vagy és még zsarolható is a tudjuk mi miatt", gyere szépen ülj be ide egyből BKK vezérnek.
GRATULÁLOK a BKK-nak! És kívánok még több milliós jutalmakat. Meg kívánok mellé egy El Caminot gerincbetegen, amire Mr. Nokiásdoboz biztosan elkísér.
Utastájékoztatásban határozottan igen. Javul a hálózati lefedettség is (igaz eddig is jó volt). A járműpark érezhetően fiatalodik, bár ebbe a szegmensbe még ennél is több lóvét kellene tolni. És a közösségi közlekedés előnyben részesítésére is nagyobb hangsúlyt fektetnek.
Azonban a szolgáltatóknál még mindig ritkaság a munkavállalók utasközpontú hozzáállása, különösen az operatív forgalmi változások esetén akadozik emiatt a kommunikáció. Ezen kívül nemhogy nem bővült a tarifaközösség, de a BKK még külön szívatja is a MÁV-Startot és a Volánokat azzal, hogy visszatartja a pénzüket, plusz ultimátumszerűen kommunikál sok más céggel és hatósággal is a BKK, aminek olykor az utasok látják kárát.
"Első ajtós felszállás,"
Na az első ajtós felszállást, én fordítva látom, vagyis jó intézkedésnek.
"menet közben buszt eltérítő terrorista jegyellenőrök,"
Erre kíváncsi vagyok, hogy milyen történet volt. Azért, egyet elfelejtesz: ez nem mindennapos dolog.
" - ami bkk szerint normális -" (Nem így van)", 40 fokban rekord melegben kikapcsolt légkondicionálók,"
Erre, a BKK előtt is példa volt. Azt viszont, nem tagadom, hogy légkondik üzemelését, jobban ellenőrizhetnék (és nem a garázsban, hanem utasforgalom alatt - elég csak a hőmérős teszt).
"pofátlanul magas jegyárak,"
Mikor voltak, normál árban? A jegyárakat, a BKK előtt is, növelték (már akkor is szó volt róla, hogy drága). Csökkenteni nem tudja (vagy lehet, hogy nem akarja), de azt nem tagadom, hogy a színvonalon javíthatna.
"rothadó M3, életveszélyes metrószerelvények és sínek,"
A 3-as metró alagútjában levő sínek cseréje, nem rég volt napirenden, vagyis ők, nem az úgynevezett elődökre fogták (akik nem gondolkodtak rajta).
"M4 8 évet csúszik,"
Erről, pont a BKK nem tehet, ezért a városvezetés a felelős.
"rohadó gépjárműpark, alkatrészhiány + egy sztori a 6milliós demegjutalmazlak mert olyan k jól végzed a munkádat Dávidkáról."
A nokiásdoboz-botrány, a BKK előtt volt.
Azzal egyetértek, hogy a BKK egy dolgozója/vezető beosztású ember se kapjon jutalmat. Amit tettek, amivel verik a mellüket, az a természetes dolog. Olyan ez, amikor a gyerek jól választ személygépkocsit, vagy számítógépet és ezért, elismerést kap.
"Utastájékoztatásban határozottan igen. Javul a hálózati lefedettség is (igaz eddig is jó volt). A járműpark érezhetően fiatalodik, bár ebbe a szegmensbe még ennél is több lóvét kellene tolni. És a közösségi közlekedés előnyben részesítésére is nagyobb hangsúlyt fektetnek."
Azért vannak még, érdekes dolgok - nagy hírrel bejelentették a 133E és a 233E járatokat, de ezzel, az a gond, hogy hétvégén nem közlekedik, illetve Budafok városháza tér és a Szent Gellért tér között, heringjárat, olykor, még állóhely sem nagyon akad. Lenne egy megoldás, de kár szóba hozni, mert nem lép a BKK.
A kommunikáció - megkerestem a BKK-t, egy csatlakozási problémával, amit nem ismertek el, ráadásul, az e-mail végén, az induljon el időben, levő demagógiát használják. Na gratula a cégnek, ezek után nincs teljesen jó véleményem róluk.
Nem hiszem el, hogy nincs egy, átfogó, menetrend-ellenőrzés, ahol a csatlakozásokat vizsgálják ki. Idejük van bőven. Ja és igen: a dohányozni tilos táblát, be kéne, az utasoknak tartani. Van egy pár hely, ahol, a 'csakazértis' elv szerint, megszegik. Most erre, mi a megoldás? Ismerve, a BKK kommunikációját, a számukra küldendő e-mailt n. kört, kihagyom, helyette, másnak kéne írni, csak nem tudom, hogy kinek, aki foglalkozik is a problémával (a sima tábla, csak akkor ér valamit, ha be is tartsák, ezért is, jobban kell ellenőrizni - apropó: én, sosem találkoztam azzal, amikor ellenőrzik, pedig, csúcsidőben utazok, akkor meg, hol vannak?)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!