M3-as metró a Szarvas csárda térig. Megérné?
A korabeli tervekben az szerepel, hogy a Határ útnál lenne egy kiágazás az Üllői út folytatásaként, de az én terveim szerint Kőbánya-Kispesttől építenék tovább a vonalat a lajosmizsei vasút nyomvonala alatt, s a Rendessytelephez érve visszatérne az Üllői útra.
A megállók így: Kőbánya-Kispest - Derkovits Gyula utca - Margó Tivadar utca - Szarvas csárda tér.
Kihasznált lenne a vonalnak ezen szakasza?
A Szarvas csárda térről könnyebben elérhetőek lennének a XVIII. kerületi kertvárosok, s a Margó Tivadar utcától pedig gyorsan elérhető a Havannatelep.
Az 50-es villamos nem szűnne meg, ugyanúgy feltárná a kispesti lakótelepet és a pestszentlőrinci kertvárosokat változatlan útvonalon.
Felesleges lenne mert annyian nem laknak ott meg nem is járnak onnan hogy megérné a metrót üzemeltetni, meg ugye a forgalom miatt sem.
Maximum egy föld felszíni Hév félét lehetne felhúzni ami össze lenne kötve a metróval mert olcsóbb is lenne meg nem kell sok felesleges járatnak ott átmennie.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!