A Békéscsaba-Budapest vonalon miért nem tudnak normális vonatot indítani? Szerintem elég forgalmas vonal hogy naponta 1-2 Stadler FLIRT vonat induljon.
Már rosszul vagyok ha utaznom kell Csabáról Pestre vonattal mert az innen induló IC vonatok egyszerűen hányinger szinten vannak.
Az ablakokon nem lehet kilátni olyan retkesek, az ülésen a műbőr ki van szakadva, az ablak alatti kis asztal le van törve. A húzat folyamatosan csapkodja az ajtót mivel nem lehet becsukni és egy csomó ablakot nem lehet felhúzni mert a "sínje" teli van tömve szeméttel. Ráadásul az első osztály sem különb. Tegnap első osztályra vettem jegyet mivel azt hittem hogy az jobb de nem. Rejtélyes foltok voltak az ülésen, az ablak ugyanolyan retkes volt, és ugyanúgy nem lehet felhúzni és a fülke ajtaja egy-egy fékezésnél mindig becsapódott ami mellesleg szintén tiszta retek volt.
Miért nem tudnak normális vonatot indítani Békéscsabáról Pestre? Szerintem elég forgalmas ahhoz hogy megérje...
A Flirt MÁV-Start által rendelt verziója tipikusan elővárosi vonat, IC-n tehát ne számíts rá, nagy távolságon úgyis kényelmetlen az ülése.
A gyorsvonati kocsik felújítási programja kapcsán viszont kerülhetnek hamarosan szebb kocsik Csaba felé is.
Én ha megyek fel Pestre akkor reggel indulok az EuroNight vonattal de az botrányos állapotú.
Ha később mennék InterCity vonattal az jobb állapotú lenne? Milyen felárra gondolsz? Az első osztályra?
az ország keleti csücskeibe (mindegy hogy észak vagy dél) sajnos ilyen lepukkant vonatok járnak
a Bp-Záhony vonal is botrány, igaz ott legalább az IC-k kulturáltak (de kinek van ilyesmire pénze?)
a Flirt valóban nem a légkényelmesebb, de én személy szerint szívesebben utazom egy talán kevésbé kényelmes vonattal 300 km-t, mint egy lerobbant, retkes vonattal 5-öt
Én már utaztam Bp-Eger vonalon vagy 2 órát FLIRT vonattal, úgyhogy szerintem tesznek rá, hogy csak elővárosi vonat. A kérdezőnek üzenem hogy az IC koci a szerelvény utolsó kocsija, odakérje a jegyet, jobb mint az első osztályon, és kultúrált, amikor meg kint 40 vok van nem sülsz meg, ha -20 akkor meg van normális fűtés.
Egyébként nem értem, h miért 1 IC kocsi van mostmár, régen majdnem mind az volt és egy sima kocsi pl a 6:18-as Ister Euroline-on és a többi ic-n. még konnektor is volt rajtuk és csak 260Ft-tal volt több a normális jegynél. A bp-Deb-Záhony vonalat meg abszolút nem értem: időben ugyanannyi mint a Bcs- Pest mégis többe kerül az IC pótjegy és szarabb is, sosem volt még konnektor sem a falakon, igaz némelyiken már van 3G, de csak korlátolt, videót nézni már nem tudsz, amitől esetleg elfelejtenéd hogy MÁV vonaton ülsz. Utazzunk Hyperlooppal 10 perc alatt pestre!:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!