A kettes metró vonala miért fontosabb a városvezetésnek mint a hármas metró?
A felújításra a BKK idén pályázatot hirdetett.
A pályázatnak még nincs nyertese.
A felújítást, a következő EU-s pénzügyi ciklusban, az akkor elérhető pénzekből tervezik lebonyolítani.
Ez 2014-15-öt jelent.
Lesznek felújított állomások, új szerelvények.
A tervben a káposztásmegyeri meghosszabbítás is szerepel.
P+R parkolóval, intermodális csomóponttal.
Addig pedig a szörnyű állapotban lévő síneket részben használt, részben új sínekre cserélik le.
Kiegészítés: A tervezés kezdődhet el 2015-ben.
A felújítás 2016-2020 között valósulhat meg.
Forrás: [link]
Csak 23 000 fő lakik ott.
A reptérre meg értelmes hosszabbítást nem lehet megoldani.
a) Felszínen vezetve (pl. vasúti pályán) a vasút mássága miatt nem jó. (Nem lehetne például köztes megállója; a vonatok táplálása csak körülményesen, drágán megoldható.)
b) Felszín alatt vezetve iszonyú drága lenne. Köztes megállókat pedig semmi nem indokolna. Alagutat fúrni a gyengélkedő Liszt Ferenc repülőtérig csak ezért, őrültség lenne.
Nem tudom miről beszéltek, hiszen az 1-es terminál bezárt.
A vasút így ki is van lőve.
Persze, ebben igazad van. De a 200E vel a Ferihegy Vasútállomásig mennek, majd innen vonattal. És kedves kérdező elárulom Kökin is lépcsőzhetnek, nem is keveset ;)
És ahogy gondolod, de hidd el a legkevesebben választják a metrót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!