Vásároltam interneten jegyet IC-re hétfőre, de hogyan tovább?
Kaptam is egy kódot emailba, és ezt a szöveget: Köszönjük, hogy vonatjegyét a MÁV-START Zrt. online jegyértékesítési felületén vásárolta.A megvásárolt jegyeket az alábbi kód megadásával veheti át a 42 vasútállomáson kihelyezett kioszkok bármelyikén..
A vonatom reggel 6kor indul tehát pénztár nem lesz nyitva, hogyan és hol tudok akkor beváltani a jegyem?
Kimész olyan állomásra, ahol van kioszk. (Erről a MÁV-Start oldalán tájékozódhatsz.)
A kioszk egy érintőképernyős kék doboz.
A képernyőn vagy a szám megadásához szükséges felület vagy valamilyen vasutas reklám látható.
Ha reklám megy érintsd meg! Ekkor megjelennek a számok.
A számok megérintésével tudod beírni az e-mailben kapott kódot.
Ha beírtad a kódot a gép kiadja a jegyedet.
És ennyi is lenne.
FIGYELJ! Az IC-kre pót és/vagy helyjegy is szükséges. Remélem azt is vettél a neten.
Figyelj: Ha nincs kioszk hozzád közel, sajnos nem tudod átvenni (vagy csak bonyodalmasan) a jegyedet.
A kalauz NEM TUDJA kinyomtatni.
Így hát, ha nincs kioszk, vegyél jegyet személyesen.
(Ha nincs a felszállásodkor jegykiadás (Ugye nem lesz.), a kalauztól is vehetsz jegyet. Ha van, a kalauz 2600 Ft pótdíjat számol fel.)
Más: Ha van kioszk nálatok, lehet, hogy a pénztár mellett van felállítva, így lehet, hogy nem férsz majd hozzá. Ez esetben szólj a forgalmistának (ablakos szoba a sínek felől)! Hátha ki tudja nyitni a termet a kioszkhoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!