Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ha jövőre forgalomba állnak...

Ha jövőre forgalomba állnak Budapesten a vadonatúj villamosok, akkor a Ganz csuklósokat végleg kivonják a menetrend szerinti forgalomból?

Figyelt kérdés
Jövőre ugyebár forgalomba állnak az 1-esen, a 3-ason és a 19-esen a vadonatúj Combino-szerű villamosok. Gondolom ez úgy fog lezajlani, hogy a 3-asról leköszönő TW 6000-es villamosok majd a 24-es és a 28-as vonalán fognak járni, az 1-esről leköszönő Tátra villamosok (gondolom) majd a 41-es, 47-es és 49-esen. Szerintetek?

2013. júl. 20. 21:23
 1/6 anonim ***** válasza:

Előbb utóbb biztos likvidálják a régi villamosokat mivel már elég régiek, igaz még jól mennek, azok tényleg jók, de egyszer mindennek vége és szükség van a járművek cseréjére.

A 3 as metró vonal felújítása is már tervekbe van ahol ugyanúgy szerelvény cserére is sor kerül úgy mint a kettesnél.

Előbb utóbb mindent cserélnek.

2013. júl. 20. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
jövőre még nem lesz ebből semmi
2013. júl. 20. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
Ebben a körben legfeljebb az ICs-k felét (110+ darabból 50+ darabot) tudnak majd kiváltani, ráadásul a növekvő hálózathossz és a potenciálisan emelkedő utasszám miatt több forgalmi kocsira lesz szükség, mint ma.
2013. júl. 21. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Tehát, ha 2015-ben forgalomba állnak a CAF villamosok, akkor még ugyanebben az évben, vagy 2016-ban végleg eltűnnek az ICS-k?
2014. máj. 25. 22:28
 5/6 anonim ***** válasza:

Sajnos kicsi a remény arra, hogy azokból a múzeumba való Ipari Hulladékokból jövőre az összes eltűnjön.


Ellenben viszont a TW6000-esek selejtezése is lassan napirenden lehet, mivel a legidősebb példány jövőre a negyvenedik életévét tölti be. A Tátrákkal nincs gond, a legtöbbjük kijelzős és sokkal modernebbek.

2014. máj. 26. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Gondolom a 47-48-49 vonalakon maradnak az ICS-k, mert a Szabadság hídon nem férnek el a Tátrák, ha egymással szembe jönnek egyszerre. Akkor 2-esen és a 41-esen is maradnak gondolom, a lánchídi aluljáró szűkülete miatt.


Pedig az 1-esről nagyon sok Tátra le fog kerülni (némelyik 20!!! évvel fiatalabb mint a Ganz), akkor azokkal mi lesz? Gondolom nem fogják a kukába tenni őket az ICS-k helyet, logikus az lenne, ha a Ganzos vonalakon járatnák őket, és kiszélesítenék a fent említett alagutat...


Azt már látom, hogy a 3-asról leköszönő TW6000-esek a 24-esre fognak átkerülni...

2014. jún. 2. 18:59

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!