BKV buszoknál mikor szokták használni a retardert?
Figyelt kérdés
2013. máj. 17. 17:39
1/6 anonim válasza:
Mivel magyarul tartósféknek hívják, lassításra és lejtőn a sebesség tartására használják.
2/6 anonim válasza:
A normálisabb retarderek vezérlése úgy van megoldva, hogy egy kapcsolóval automata üzemmódra kapcsolható. Automata módnál nem kell külön kapcsolgatni, amikor megnyomja a fékpedált a vezető, automatikusan bekapcsol a retarder is >> valószínűleg majdnem mindig használják a retardert.
3/6 A kérdező kommentje:
Értem, köszönöm!
2013. máj. 17. 20:04
4/6 anonim válasza:
Már a régi Ikarus 200-as szériában is megoldották. A furdulatszámmérő műszernek (Ganz, VDO licenc) volt egy kapcsoló kimenete, ami 1200 fölött kapcsolt, és a féklámpa feszültsége volt rákötve. A kimeneten egy mágnessszelep volt, ami levegőt adott a légmunkahengereknek: az egyik visszahúzta az adagolót 0 töltésre, a másik a kipufogófék szelepet ("bubu") zárta el.
6/6 anonim válasza:
Busz függő :) Mondjuk ma már nincs olyan busz amiben nincs valamilyen retarder.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!