Budapest-Győr buszközlekedés megszüntetése?
kedves kérdező, remélem ezt az utolsó hozzászólást nem gondoltad komolyan :D :D jobb ha tudod, hogy a MÁV-Start üzemi szinten nyereséges, és pont a Budapest - Győr vonal az ami minden tekintetben nézve pozitív... Óránként van vonat Budapestre, 1 óra 20 perc alatt odaár a vonat, van WIFI, klíma, ...
Szerintem nem baj, hogy megszüntetik a buszokat, az állam pénzén ne tartsanak el két párhuzamos közlekedési eszközt. A busz nem távolsági forgalomra való, főleg nem akkor, ha mellette ott a vasút :) [és ezt úgy mondom, hogy szeretek utazni a Kisalföld Volán emeletes Ikarus E99 buszán is, de a Bp - Győr táv akkor sem a buszoknak való]
Egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány "normális" vasútvonal van az országban (értem ezt a pálya minőségére, a járatsűrűségre, az arra járó vonatok minőségére stb.), de a győri vonal pont ilyen, ne akard, hogy leépítsék, hidd el, hogy hosszú távon rosszul járnál.
Egyébként ha megnézed nyugati országokban is mindenhol a vonatot preferálják és csak ott járnak távolsági buszok, ahol nincs vonat.
"pont a Budapest - Győr vonal az ami minden tekintetben nézve pozitív"
"az állam pénzén ne tartsanak el két párhuzamos közlekedési eszközt"
Remélem érzed az ellentmondást :) A buszok átlag 70-80% telítettséggel közlekedtek 10-15 éve, a napi 1 párra csökkentés előtt se lehetett rosszabb. Nem hiszem, hogy nem lett volna nyereséges.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!