Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ikarus 260-asok meddig lesznek...

Ikarus 260-asok meddig lesznek még Budapest utcáin szerintetek?

Figyelt kérdés
Szeretném ha még sok ideig lennének.

2013. ápr. 14. 18:03
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
Szerintem kb. 2020-nál tovább nem fogják húzni ezek a jószágok, bár már most is bőven behozták az árukat :)
2013. ápr. 14. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 JanoviczkiFerencné ***** válasza:
Én 30 ezres városban lakom, itt amúgy már csak pár db 260-as jár, nagyon szép állapotban vannak.
2013. ápr. 14. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:
100%
Az Ikarus 260-asok kevesebbet fogyasztanak mint bármelyik új szóló busz a BKV-nál, ezért nekik sem éri meg annyira a csere. Persze, régiek, de még így is megbízhatóbbak, mint néhány Volvo (az Ikarusban ha valami elromlik, az tényleg valós probléma. Nem úgy mint néhány Volvo, ami számítógép hiba miatt nem hajlandó megmozdulni...)
2013. ápr. 15. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:
100%

Felújítás, nagyjavítás címén még folyik "gyártás" a BKV Fürst garázsban. Egy szétmállottabb példány felújításakor a rendszámon és az alvázsszámon kívül nem sok minden marad eredeti a buszból. És igen, megbízhatóságának titka pont a faékéegyszerűségében rejlik.


[link]

2013. ápr. 15. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:
0%
Amíg szét nem rohadnak v le nem égnek.
2013. ápr. 15. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 anonim ***** válasza:
92%
Nekik ahhoz még kell pár év, neked egy hozzászólás elég volt (a leégéshez).
2013. ápr. 15. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszokat.
2013. ápr. 15. 21:10
 18/22 anonim válasza:

"Románia fővárosában már az összeset lecserélték.1000 db vadonatúj Mercedesekre.Vicc ami itt megy.."


Pfff.. Ide nem kellene Mercedes. Miért nem lenne itt valami helyben gyártott busz? Olyan szar, hogy behozzák, mikor itt is lehetne gyártani jókat.

Igen, régiek. De mi lenne ha magyar terméket vennének a Volánok?

Gondolkozzatok már hány munkahely lenne.

2013. ápr. 20. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 anonim ***** válasza:
100%

A közel-keleten sem véletlenül szerették, szeretik. Az iraki háború idején (kint dolgozott Ikarusos szerelők mesélték), volt olyan busz, ami hatból négy működő hengerrel, több géppuskagolyóval a motorjában, de lábon megmenekítette a rajta utazókat.

Még az Ikarusban dolgoztam, amikor egy török közlekedési vállalat a karambolban megsérült csuklós Ikarus 280 totálkáros első részét rendelte csak meg, mert a pótkocsi nem sérült meg. A felcsavarozott farostlemezekkel lezárt végű gépes kocsi lábon ment ki Mátyásföldről Törökországba. Ha annyira rossz lett volna, nem rendeltek volna "alkatrészt" ilyen módon...


De egy agyonbonyolított, elektronikával telezsúfolt nyugati busz, ha csak valamelyik kábelkötege picit megsérült, egy-két érzékelő jele nem jutott be a motorvezérlő elektronikába, már megállt. Az Ikarust egy átlag ottani szerelő műhely is üzemben tudta tartani. Egy nyugati csodabuszhoz spéci gyári diagnosztikai berendezések, programok, miegymás kellenek.

2013. ápr. 20. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:
100%
#19 Tegyük hozzá, hogy régen a 200-as Ikarusokat is 8 évente cserélték, ahogy a "nyugati" buszokat is ennyi időre tervezik. Az más kérdés, hogy hozzánk már 10 évesen jutnak el..
2013. ápr. 20. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!