1/3 anonim válasza:
Ilyen buszokat azért elég kockázatos egy darab ajtóval gyártani. A busz pedig kompakt, az a cél, hogy könnyen lehessen vele közlekedni, mégis nagy befogadó képessége legyen. Aztán ugye hátul van a motor és csak így lehetett megoldani. Vészkijárat az, amely kézzel nyitható.
2/3 anonim válasza:
Ez a hátsó ajtó nem üzemszerűen használható, csak vészkijáratnak jó. Ha jól tudom, az LRE-685 egy Ikarus EAG E14, ami távolsági midibusz. Mivel távolsági, ezért nem kell rá sok ajtó, az egyetlen első elég az utascseréhez. Vészhelyzetben viszont már kevés, ilyenkor jön jól a hátsó "budiajtó", ami meggyorsítja az utasok leszállását.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!