A 150 Ft-os kiegészító jegyet ki találta ki? A Volán társaságok, vagy a kormány?
Ne is mondd,vérlázító,gusztustalan dolog hogy a klímáért és a dönthető támláért fizetni kell.a busszal utazóknak kell fenntartani a buszokat ami egyébként közszolgáltatás tehát az adóforintokból kell üzemeltetni és fejleszteni.remélem lesz valami komolyabb megmozdulás ezügyben,buszok felgyújtására gondolok a pályaudvarokon elsősorban.bár én nem utazom busszal de csatlakozni fogok,elég volt a lehúzásból azt mondom.
De a kérdésre válaszolva,biztos hogy a volán ment az államhoz plusz pénzért,és a kormányból volt valaki aki kitalálta ezt a baromságot,a többi vadon élő állat meg megszavazta.
Én azért örülök ennek a plussz jegynek, mert így legalább van helyem a buszom. A rendelet így már lehetővé teszi hogy az álló utas szállítását megtagadja a volán cég. Eddig nem tette. Nálunk azért vezették be, mert a hosszú vonalakra 4-5 éves buszok kerültek.Elég sok felháborodás volt ebből, de most már a távolsági járat valóban távolsági.Nem megy be minden faluba, és a helyközi utasok az utolsó szabad helyeket foglalhatják el.Nyugdíjas busz megszűnt,mert őket engedik fel utsónak a buszra.
Szóval én örülök ennek, mert már nagyon a bögyömbe volt hogy sok ember akik 12 km-t utaztak , pont a távolsági 200 km távolságba közlekedő buszt választották a klíma meg a kényelmes ülés miatt.Vannak helyközi járatok,használják azt.
Mi az a nyugdíjas busz? Meg mi az, hogy őket "engedték fel" utolsónak a buszra? Mintha a náci korszakról, vagy észak-dél
viszonyairól beszélnénk...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!