Ez a FUTÁR projekt pontosan mikből fog állni?
Azt olvastam, hogy új utastájékoztatási rendszert építenek ki és majd a diszpécserek látják a buszok helyzetét.
Ez az új utastájékoztatási rendszer a kijelzőkben miként fog megjelenni pl ai ikarus 260,280 és 435 buszokon?Mert a 435-ösön pl reggel a sötétben nem lehet látni h milyen busz...
Milyen látványos megnyilvánulásai lesznek ennek?
A régi, mágneses FOK-GYEM kijelzők kukázva lesznek tudomásom szerint, a 260-280-asok nem, vagy nem teljeskörűen kapnak kijelzőt. Az újonnan beszerelésre kerülő kijelzők már ledesek. Hangszintetizátort is kapnak az érintett járművek.
A projekt része sok minden, a csomópontokban valós idejű tájékoztatást nyújtó kijelzők lesznek, neten pedig nyomon lehet követni a buszok mozgását. GPS-alapon mennek be az infók a rendszerbe, így jobb lesz a forgalomirányítás is. Könnyebb lesz kommunikálni a diszpécserközpont, a járművek és a megállóban várakozók között.
A 99-esen pilot projektként már működik a rendszer járműoldali része, ki lehet próbálni!
Értem..akkor a 435-ösökben is végre jó kijelző lesz...ráfér már..:D
Köszönöm a választ!
Mikorra várható h kész lesz?
Képlékeny az egész.
2013 végére várható, de én nem bízok benne, hogy ez egy korrekt és megbízható rendszer lesz.
Ami ettől nagyobb baj, hogy azok sem, akik közelről látják. Rengeteg hiba van még benne.
Az elv jó, a megvalósítás nem jó.
Nagyon jó lenne, ha a 400-as sorozat kapna kijelzőt, bár ezt össze kéne kötni valami minimális rendberakással.
Majd meglátjuk.
Mik a problémák?
Részleteznéd?
Műholdvezérelt légpárnásplazmavetőket kapnak a 35 éves buszok is amit a chip compjúterre közvetlenül rákötnek. Ezek után a fejlesztések után a gépjármű rendkívüli késésidő behozalatára lesz képes mert a busz hátuljába elhelyezett nanorészecsketartály melyeket finom qvantum technológiávan megszűrnek análisan és így képesek lesz kis időre akár több téridókaput is nyitni egy helyen. Majd ezen a contínium horizontvonalán áthaladva mindíg tud nyerni minusz 10 percet. Persze csak vissza előrre nem. És akkor nem késhet csak hamarabb érkezhet.
Most nyomtatják az erre vonatkozó 37665 pontból álló iso szabvány szerinti rendeleteket ezekhez a rendszerekhez. Valamint kiképzik a sofőröket az időtakarékos vezetésre.
A BKV-nak előtte már csak 5 szinte megoldhatatlan problémát kell megoldani ami régóta gondot okoz nekik a munkába.
A 4 évszak meg az utasok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!