Megint kitalicskázza a pénzt a BKV vezetőség? 600 ezer forint egy rohadt ablakért? (Megrongálták a 4-es metrot)
Ez tipikusan olyan mint mikor én ha kapok új cipőt, mikor még új, törölgetem minden kis koszolódás után, aztán utána meg leszarom. Vajon ha egy csomó ilyen lesz, akkor is egyből megfogják javítani? Meg milyen állapotban vannak a buszok, villamosok. Nincs fűtés, rohadnak le a régi vacak ikarusok, mert nem szervizelik őket. Beáznak, esnek szét, csúszkálnak, mert téligumi sincs. Valóban egy szájbab@szott ablakra kell költeni 600 ezret? Elmennek a jó k*rva anyjukba ezek a f@szszopók!
Nem a BKV-val van a baj (bár lefóliázhatták volna az üveget), hanem a sok f*sszal akik poénból meg faszagyerekségből összetagelik a gépeket. Kijön egy rendberakott Ikarus, 5nap múlva össze van filcezve az összes ülés, ablak , mert az menő. De a zsír új metró sem akadály, az még nagyobb májerség.
A sok ki köcsögöt kéne rendesen nyakon vágni mikor észreveszik , aztán feldugni a filcet a seggükbe, lehet hogy leszoknának róla.
Nem "zsebekbe" vándorol a pénz: ennyiért csinálja meg az Alstom. Ők adják a garanciát, cserébe ők is javítják 3 évig. De ez nem garanciális hiba és ha a szerződésben ennyi a tartalékalkatrész ára, akkor ennyit kell érte fizetni.
Egyébként általános, hogy az új járművek gyári alkatrészeiért jóval többet kell fizetni, mint a régiek hasonló darabjaiért - de ez nem csak a metrókra igaz, olcsóbban veszel régi, bejáratott autóba is alkatrészt, mint a garanciális újba.
Figyu..
Ha veszel egy új kocsit és behorpasztod, már azért is megcsináltarod mert új és nem szép.
Ha van egy régi kocsid és mindenhol horpad akkor nemérdekel. + 1 nemszámít.
Amúgy a kis gyökérrel a dupláját is kifizettetném, meg párhónap melót sóznék rá. Mondjuk vakarhatná le a többi túlképzett ' művész' munkáit a buszokról...
Mondjuk az az egy "kis" karc lehet jobban szétb@szná az agyad ha a te kocsidon lenne. Plusz tudtommal egy "rohadt ablak" sehol sem olcsó.
De az igaz hogy én magyar embernek nem vennék új járművet, mert az utazási kultúránk a béka segge alatt van, meg túl sok a kis f@szkalap aki ebben éli ki magát, ha már a pö.cse nem áll fel.
Nem vándorol ebből zsebbe semmi. Ennek ez az ára.
Egy magánvasút (magán pénzből működik ergő magát ugye nem lopja meg a tulaj) egyik modern mozdonyára kellett egy új kábel, kb 1 méter hosszú annyira nem is speciális. Mozdony garanciás csak a gyártótól szerezhető be. 450 ezer és 4 hét.
Nyilván legyártatható lenne Mo.-n is de akkor pápá garancia.
"Akkor csak azt nem értem, hogy ezt miért kell AZONNAL cserélni, egy kis karc miatt. "
Soksok tanulmány és az élet is igazolta azt a grafittikkel kapcsolatban, hogy ahol 1x megjelenik és ottmarad onnantól a következő megjelenésig már nagyon rövid idő telik el. A következő még hamarabb követi és így tovább.
Minden normális helyen a graf észlelése után azonnal kiveszik forgalomból a járművet és megkezdik a helyreállítást pont azért, hogy ezt a folyamatot megakadályozzák.
A vasúton is ez van évek óta, és 1-1 renitens vonalat leszámítva szinte teljesen megszánt a kocsik külsején a firka.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!