Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mikor fogják a MÁV-nál felújít...

Mikor fogják a MÁV-nál felújítani az Érd-felsői vonalat?

Figyelt kérdés
És minek kell az érd-alsóit? felső fele sokkal több vonat jár mint a másik vonalon.
2012. nov. 24. 20:22
 1/3 anonim ***** válasza:
Lehet azért, mert Érd-felső felé személyvonatok járnak, tétény felé meg a tehervonatok. És mivel a cargo hozza a lóvét, a start meg viszi... :)
2012. nov. 24. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

" És mivel a cargo hozza a lóvét, a start meg viszi... :)"


Huhh ez ilyen egyszer 10 évvel ezelőtt hallottam valakitől mondat, amit azóta változatlan formában adsz tovább.


Kezdjük ott, hogy a cargo mint olyan nem állami sőt nem is magyar tulajdon, így semmilyen bevételt nem hoz, főleg azért, mert az osztrákok felé is masszívan veszteséges.


Folytassuk ott, hogy "a start meg viszi" kijelentés sem helytálló ugyanis ha a start nem létezne már rég bedőlt volna mind a gépészet mind a vontatás mint pedig a pályavasút, ugyanis egyedül a start az a vállalat, ami minden igénybevett szolgáltatásért fizet vállalaton, vállalatcsoporton belül.


Kérdező: Az Érd-alsói felújítás a Tárnok-Kelenföld szakasz felújítási és kétvágányúsítási projektjébe esik bele, ennek keretében újul meg. Ha ez elkészül, akkor Kelenföldtől Székesfehérvárig felújított lesz a vonal.


Ez az "érd-felsőin több a vonat" egy ok-okozati összefüggés: az alsó pályán eddig 1 vágány volt jelentős kapacitáshiánnyal. Felújítás és 2 vágány után lehet ez lesz a forgalmasabb csak a menetrendtervezőktől függ.

2012. nov. 24. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

"Kezdjük ott, hogy a cargo mint olyan nem állami sőt nem is magyar tulajdon, így semmilyen bevételt nem hoz, főleg azért, mert az osztrákok felé is masszívan veszteséges. "


Az egy dolog, hogy a RCH veszteséges, a pályahasználatért fizet (ha jól tudom igénybe veszi a trakció szolgáltatását is). És itt egy fontos tényező, hogy "nem állami", így "új pénz" kerül a rendszerbe. A személyszállításnál, a Start mögött áll az állam ( Európában máshol sem igazán termel nettó nyereséget a személyszállítás ), az fizet a pályahasználatért, a trakciónak etc >tehát visszakerül a lóvé az államhoz. Van egy körforgás, itt ott eltűnik egy kevés...


Na erre írtam, hogy a cargo hozza, a start viszi.

2012. nov. 24. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!