Egy 1 buszos vállalkozással reálisan / átlagosan mennyit lehet keresni? Megéri buszt venni, ha a tulaj még nem vezetheti, csak az alkalmazottja?
Mondjuk egy 3-4 milliós, 15-20 éves, jobb fajta, karbantartott turistabuszra gondolok (WC, klíma, állófűtés...). Egy ilyennel el lehet indulni szerintetek, ha szerveznék mellé programokat is?
Mennyi pl. a biztosítása egy 10 ezer cm3 körüli busznak? Gondolom, ezekre nem árt CASCO-t is kötni, ugye? Szóval nehéz jól gazdálkodni?
Már ne is haragudj, de felejtsd el az egészet! Egy vállalkozáshoz minimum tőke, és emellett a hozzáértés kell, nálad nyilvánvalóan egyik sincs meg. Így nemhogy nehéz, egyenesen lehetetlen bárhogy is gazdálkodni.
Komolyan mondom, tudom hogy sokan csinálják ezt, 1-2 milliós tőkével fogalom nélkül tengődnek a világban. De pont őket hallani állandóan, hogy itthon mennyire ellehetetlenítik a vállalkozást, meg magasak az adók stb.
??? Mondjuk ezt nem igazán értem.
10 mFt az Neked nem tőke? Abból venném a buszt és fizetném mondjuk a kezdeti kiadásokat... Hozzáértése meg elég, ha a sofőrnek van, aki mondjuk autószerelő is egyben. A megrendeléseket én intézném. Ez miért ne lehetne életképes?
Miért, Mo.-n tán nagyon kedvezőek az adószabályok? Vagy mi van? Persze, egy vállalkozás indításához milliárdokkal kell rendelkezni és minimum doktorival kell rendelkezni, különben becsődöl...?
10 millió maga a busz. Jó, lehet kapni 8 - ért is, meg 3 - ért is, az már nagyon kockázatos. Azt, hogy a gépkocsivezető szerelő is, felejtsd el. Egy szélvédőcserét nem fog tudni megcsinálni egyedül, még ha értene is is hozzá, akkor sem. És sok minden mást sem.
Most még a nagyok is döglődnek sokszor, akkor mit akarsz te 1 busszal?
Nem értek egyet a "ha a nagyvállalkozás becsődöl, akkor 1 busszal mit akarsz" hozzáállással. Mi autókereskedőként működünk 20 éve már, és egyszerre sosincs 4-5 autónál több, mégis stabilan megélünk belőle, miközben azt látjuk, hogy a 100-200 autós kereskedők becsődölnek.
Az 1 buszos vállalkozás viszont csak akkor fog működni, ha te magad vezeted a buszt, és jó referenciáid vannak. Ha más vezeti, akkor 2 embert kell eltartani, ha te vezeted, akkor csak 1-et. Havi 300e Ft különbség van a kettő közt, ami a zsebben marad, ha te vezeted.
A válság miatt sok gyár megszűnt vagy leépített, így a piac eléggé telített szabad buszokkal. Sok esetben távolsági forgalomra is alkalmas ilyen 15-20 éves buszok mennek szerződéses járatként, nemcsak helyközi kivitelűek.
Programokat nem szervezhetsz, mert nem vagy utazási iroda, ha nem tévedek.
Osztálykiránduklások meg csak évente ca. 4 hónapot vannak. Télen csak síturák, de a hegyi terepen meg alaposan meg lehet szívni, volt már pár baleset nem megfelelően karbantartott buszokkal, vagy rutintanal sofőrökkel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!