Miért fékez a metró néha ész nélkül, mikor már félig be vagy kirobog az állomásra/rol?
Nagyon érdekelne, hogy miért csinálják azt, hogy már majdnem bent van, vagy éppen elindult, aztán akkora fékezés, hogy a emberek dőlnek mindenfelé. Majd állunk egy percet és megyünk tovább...
Ilyenkor felébred a vezető és megijed, vagy be van baszva, kokózva? Értelmes ember nem vezet így...
A műszaki ok fel sem merül benned csak hogy be van bas.zva a metróvezető... Intelligens gyerek lehetsz :-(
Amúgy AVR pályajel vesztés miatt van. Elveszti a pályajelet és mivel a biztonság felé téved a rendszer (fail safe rendszerek ha utána szeretnél nézni) ìgy vészfékez.
A várakozás a fék feloldàsához szükséges levegő feltermeléséhez szükséges.
Koszi a valaszokat!
Bennem fel sem merul az, hogy fikazzam a masikat, aki eppen nem ert a szakteruletemhez... ;)
Benned fel sem merül??? Akkor ezt nem te írtad?
"Ilyenkor felébred a vezető és megijed, vagy be van baszva, kokózva? Értelmes ember nem vezet így..."
Egyébként még lehet az "autostop" is, ami egy mechanikus szerkezet a vágány mellett, és amikor a jelző "pirosat mutat", aktiválja a vészféket a metrószerelvényen. Néha azonban "beragad", és szabad jelzés mellett is megállítja a vasat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!