Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mennyi ma az eladási értéke...

Virágh Attila kérdése:

Mennyi ma az eladási értéke egy V43-as "Szili" mozdonynak?

Figyelt kérdés
ugye már nem gyártják, szóval egy leselejtezett, de működőgépes gép ára érdekelne
2012. aug. 6. 17:07
 1/10 anonim ***** válasza:

Ami leselejtezett, az általában nem működőképes. Ott a hulladékvas piaci ára szorozva a selejt mozdony tömegével adja meg a nagyjábóli piaci értéket. Működőképes mozdonyt feltételezve pedig mivel

Magyarországon nagyon szűk a használt villamosmozdonyok piaca, nagyon nehéz bármiféle referenciaértéket találni rá. Talán a régióbeli magánvasutak mozdonybeszerzéseivel kapcsolatos sajtóhíreket lenne érdemes végigböngészned, hátha valahol az ár is megjelenik.

2012. aug. 6. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Anno a kivont nohabok 8 millió környékén keltek el, ha jól emlékszem. Azért minimum ennyit ér egy selejtes szili is ( magas a réztartalma xD ).
2012. aug. 6. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

én nem tudom mennyibe kerül, de vaskereskedői szemmel: szili tömege 80t, vas kilója 55 minimum(de mivel van benn öntöttvas, meg nem kevés réz, alu, stb.) így egy 40-45 milliót megadnék érte. hogy nyereséggel legyek, meg csak azért mert van egy vonatom :DD

az a 8 Millió igen álom ár, vennék vagy 10 darabot, még ha kölcsönt is kellene felvennem, de a visszafizetéssel nem lenne gont

2012. aug. 6. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

Nem feltétlen volt álom ár, elég sok minden már nem volt a gépekben, pl ha jól tudom főgépcsoport sem.

Az alacsony ár nem minden. Egy ideig árulta a sárospataki önkormányzat a kisvasúti hidat ( ezt: [link] ), 1 forintért. Baromi sok vas, nagyon jó ár, csak benne volt a kiírásban: a vételtől számított egy éven belül el kell bontani a pillérekig. Eddig még senki nem vette meg, nem véletlenül :)

2012. aug. 6. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
jó de ez a híd a vizen van, ha szárazföldön lenne, mint pl. egy vonat, sokkal könnyebb dolga lenne az embernek, lángvágóval hamar szétbontanám, talán ha beletelne pár hétbe
2012. aug. 6. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Persze, de nyilván ott nem bonthatod szét, akkor kell valaki aki futásképessé teszi, azt lepapírozni, kell egy mozdony ami elhúzza, kellenek engedélyek, kell egy iparvágány, ahol nekiállsz bontani, lehetőleg őrzött, nehogy a bantuk egy éjjeli műszakban lenyomjanak...


Az a hív a vizen van, de minimum két nullával több acél van benne :)

2012. aug. 6. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
csak ugye mindenképp működőképes gépről van szó
2012. aug. 6. 21:46
 8/10 anonim ***** válasza:
Akkor biztosan minimum 10 milliós nagyságrendű ára lehet.
2012. aug. 6. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Az a helyzet hogy nem adják el, hanem megy alkatrészbányának, vagy elrohad valahol egy mellékvágányon ami nem kell.


Egyébként szerintem akár a száz misit is karcolhatja.

2012. aug. 6. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Üzemképes gépeket nem adnak el főleg nem továbbüzemeltetési célra.

Ami szétvágásra megy az olyan állapotban van... Kiégett beltér vagy teljesen javíthatatlan.

2012. aug. 6. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!