Miért éri meg a Trans-Tour Kft. -nek a Nyíregyháza - Budapest vonal üzemeltetése?
Ugye közszolgáltatási árakon, de úgy tudom mégsem az állam rendeli meg, és nem is fizet érte...
A Bp. - Győr vonalon miért nem akar ugyanilyet csinálni egy ehhez hasonló cég? Utas lenne bőven, ha színvonalas buszokkal szolgáltatnak, jóval komfortosabb, mint a MÁV-féle gyorsvonat... (IRU **** de legalább *** minősítésű turistabuszok)
A győri egyetem HÖK-je akart egy magánvállalkozóval csinálni járatot, és bizony nem akadt utas bőven...
Én személy szerint én sem utaztam volna velük, hiába vonat árban visz el... A busz kényelmetlen, sokszor lassabb mint a gyorsvonat, nincs WC nem lehet sétálni nem tudsz ismerősökkel összeülni...
Gyorsvonaton miénk volt egy fülke, összeültünk, és 1:45 alatt ott is voltunk.
Aztán ha olyan kedvünk volt 1 vonattal előbb vagy később mentünk, gyakorlatilag 14:38-19:38-ig óránként ment gyors. Arra szálltunk fel amelyiket megbeszéltük...
A busz mg 1 időpontban menne, legyél kész legyél ott akkor és ennyi. Hát nemtudom...
Szerintem a Trans-Tournak van közszolgáltatási szerződése, különben eléggé nagy pofáraesés lenne csupa 50 meg 90%-os jegyet eladni anélkül, hogy az állam kifizetné az ezek után járó árkiegészítést. Én bízom benne, hogy ezen felül egy fillért sem fizet az állam a Trans-Tournak a budapesti járat miatt, mert teljesen felesleges az óránkéntinél sűrűbb vasúti közlekedés miatt fenntartani egy buszjáratot is - különösen úgy, hogy az leköt járatonkènt egy-egy buszt egész napra, hiszen a kocsik dologtalanul állnak egész nap Budapesten.
És ne jöjjön senki azzal, hogy tele van a busz: a vonatok ugyanis nem telt házzal mennek, még ha csúcsidőben esetleg kellene is némi erősítés.
A busz tempo 100-al 1:37 óra alatt Népligetben volt, 1:22 óra alatt már a Kosztolányinál lerakott, piroshetesre átszálltam, 13 perc volt az ideje a Keletiig, vártam rá 3 percet, tehát 1:38 óra alatt a Keletinél voltam, spóroltam 10 percet.
A busz végighasít 100-al, a vonatnak valóban vannak 120-140 -es szakaszai, de nagyon sok lassítójel van, ahol 40-60 km/órával mennek a vonatok, egyszer menj végig GPS -szel.
Egy szavam nem lenne a vonat ellen, ha mindegyik klímás lenne, és egy felármentes vonat maximum 90 perc alatt a Keletiben lenne Győrből. (nem beszélve a buszok szinte elfektethető üléseiről, egyénileg állítható klímájáról, stb.)
1. A busz csak csúcsidőben megy, akkor meg ezen a forgalmas szakaszon van elegendő utas.
2. A busz rövidebb útvonalon megy, emiatt gyorsabb tud lenni, mert eléggé hosszan van autópálya, és amúgyis lazábban bánnak a buszosok a sebességhatárokkal, mint a vonat. (Most nem kell durva gyorshajtásra gondolni.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!