Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért éri meg a Trans-Tour...

Miért éri meg a Trans-Tour Kft. -nek a Nyíregyháza - Budapest vonal üzemeltetése?

Figyelt kérdés

Ugye közszolgáltatási árakon, de úgy tudom mégsem az állam rendeli meg, és nem is fizet érte...

A Bp. - Győr vonalon miért nem akar ugyanilyet csinálni egy ehhez hasonló cég? Utas lenne bőven, ha színvonalas buszokkal szolgáltatnak, jóval komfortosabb, mint a MÁV-féle gyorsvonat... (IRU **** de legalább *** minősítésű turistabuszok)


2012. júl. 9. 23:21
 1/7 anonim ***** válasza:

A győri egyetem HÖK-je akart egy magánvállalkozóval csinálni járatot, és bizony nem akadt utas bőven...


Én személy szerint én sem utaztam volna velük, hiába vonat árban visz el... A busz kényelmetlen, sokszor lassabb mint a gyorsvonat, nincs WC nem lehet sétálni nem tudsz ismerősökkel összeülni...


Gyorsvonaton miénk volt egy fülke, összeültünk, és 1:45 alatt ott is voltunk.

Aztán ha olyan kedvünk volt 1 vonattal előbb vagy később mentünk, gyakorlatilag 14:38-19:38-ig óránként ment gyors. Arra szálltunk fel amelyiket megbeszéltük...

A busz mg 1 időpontban menne, legyél kész legyél ott akkor és ennyi. Hát nemtudom...

2012. júl. 9. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Nekem tök furcsa, hogy mennyire szidja mindenki a vonatot a busszal szemben, holott hosszútávon nagyon kevés esetben éri meg buszozni. Főleg az említett Budapest - Győr vonalon, ahol nem éppen cammognak a vonatok, ott azért sebesség is van, kötve hiszem, hogy a busz gyorsabb lenne. Hogy miben komfortosabb, azt meg el sem tudom képzelni... Azért, mert van rajtuk klíma, és kicsit újabbak? Mellesleg Győrbe akár személyvonattal is el lehet jutni, azokra meg már végképp senki nem mondhatja, hogy nem komfortosak.
2012. júl. 10. 02:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Szerintem a Trans-Tournak van közszolgáltatási szerződése, különben eléggé nagy pofáraesés lenne csupa 50 meg 90%-os jegyet eladni anélkül, hogy az állam kifizetné az ezek után járó árkiegészítést. Én bízom benne, hogy ezen felül egy fillért sem fizet az állam a Trans-Tournak a budapesti járat miatt, mert teljesen felesleges az óránkéntinél sűrűbb vasúti közlekedés miatt fenntartani egy buszjáratot is - különösen úgy, hogy az leköt járatonkènt egy-egy buszt egész napra, hiszen a kocsik dologtalanul állnak egész nap Budapesten.

És ne jöjjön senki azzal, hogy tele van a busz: a vonatok ugyanis nem telt házzal mennek, még ha csúcsidőben esetleg kellene is némi erősítés.

2012. júl. 10. 06:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

A busz tempo 100-al 1:37 óra alatt Népligetben volt, 1:22 óra alatt már a Kosztolányinál lerakott, piroshetesre átszálltam, 13 perc volt az ideje a Keletiig, vártam rá 3 percet, tehát 1:38 óra alatt a Keletinél voltam, spóroltam 10 percet.


A busz végighasít 100-al, a vonatnak valóban vannak 120-140 -es szakaszai, de nagyon sok lassítójel van, ahol 40-60 km/órával mennek a vonatok, egyszer menj végig GPS -szel.



Egy szavam nem lenne a vonat ellen, ha mindegyik klímás lenne, és egy felármentes vonat maximum 90 perc alatt a Keletiben lenne Győrből. (nem beszélve a buszok szinte elfektethető üléseiről, egyénileg állítható klímájáról, stb.)

2012. júl. 10. 09:57
 5/7 anonim ***** válasza:

1. A busz csak csúcsidőben megy, akkor meg ezen a forgalmas szakaszon van elegendő utas.

2. A busz rövidebb útvonalon megy, emiatt gyorsabb tud lenni, mert eléggé hosszan van autópálya, és amúgyis lazábban bánnak a buszosok a sebességhatárokkal, mint a vonat. (Most nem kell durva gyorshajtásra gondolni.)

2012. júl. 11. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Oké, de ha a busznak eleve versenyelőnye van a rövidebb útvonal és gyorsabb menetidő miatt, akkor az árkiegészítésen túl állami támogatásra semmi szükség.
2012. júl. 11. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:
Csak hogy írjak egy összehasonlítási példát! A múltkor vonattal utaztunk fel Pestre. Az esetek többségében nagyon sok a késés, van hog fél órákat órákat késel. Ez akkor nem baj, ha nem időre kell valahová odaérned. Legutóbb kétszer is mentem a Transtourral, én higiénia és minden más szempontból maximálisan elégedett vagyok a szolgáltatással. Tiszavasváriból alig két óra alatt fent voltam Pesten, jól tartja a menetidőt, szóval halad! rendesen. Tény, hogy nem tudsz úgy mozogni, de tisztaság és nem beszélve arról, rend van. A másik érv, amiért én jobban szeretek buszozni és erről több utastársammal is beszélgettem, hogy mivel itt alapvetően odafigyelnek az emberek egymásra, biztonságban éreztema csomagjaimat is. Nem beszélve, hogy amire útközben nincs szükséged, lerakod a csomagtérbe, és biztos hogy megvár, csak arra kell odafigyelni, hogy más ne vegye el.
2013. júl. 1. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!