A BDt 400 sorozatú ingavonatok legalső (vagy épp leghátsó) kocsijánál miért van a 2 különböző kinézet?
2012. jún. 18. 22:16
1/3 anonim válasza:
Ha jól tudom, a szögletes elejűek (bal oldali kocsi) eredetileg a hatvani vonalra készültek szürke "patkány" festéssel, a hozzájuk hasonlóan szürke színű felújított Bhv kocsikkal. Az első 6 példány (BDt 400-405) tartozott ide. A kerek elejűek (jobb oldali) később készültek a "csíkos" vagy "posta" Bhv kocsikhoz és a V43 2000-es (újabban 432-es) "papagáj" mozodonyokhoz. Később aztán a főjavítások keretein belül az első szériás BDt 400-asokat is átfestették piros csíkosra.
2/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ!
2012. jún. 18. 22:47
3/3 anonim válasza:
A bal oldali változatban van rendes poggyászét, ezek anno utipoggyász fuvarozással közlekedtek. Oldalt van rajtuk nagy ajtó, tehát a bicikliket sokkal kényelmesebben lehet rakodni. A jobb oldali változat már kifejezetten kerékpárszállításra előkészített poggyásztérrel készült, vagyis a csomagkezelés nem lehetséges benne, és a bicikliket is a középső dupla ajtón kell felrakni, majd a WC előtt elvinni, és úgy lehet felakasztani a kampóra.
Tehát a bal oldali változat a jobb, de abból kevesebb készült
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!