Miért is nem ment a busz tovább, mi volt a gond?
Valószínűleg nem világított a műszerfalon, hogy az ajtónál jelezve van, a megállóban pedig nem volt senki, így a busz nem állt meg. Az utas meg elkezdte csinálni a fesztivált. Egyébként az újabb gyártású Körnert-kapcsolók gyakran csak akkor kezdenek világítani, ha az ujjaddal "ráütsz", és nincs is olyan hosszú élettartamuk, mint a régebbieknek volt.
Más kérdés, hogy a sofőr mintha valami zárlatról is beszélne (legalábbis úgy hallom), ez esetben viszont érthetetlen, hogy miért is szórakoznak a jelzőkkel és az ajtókkal.
Ha valóban zárlat van, akkor áramtalanítani kell a kocsit.
Képesek az emberek ilyenen rugózni hosszú percekig?
Miért van az, hogy ha valami elektromos probléma van, akkor mostanában mindenki egyből "zárlat"-ról kezd papolni?
Hát érdekes az a sofőr.
Miskolcon utaztam múltkoriban városi busszal, első ajtó nem nyílt, sofőr intett hogy szálljunk fel hátul. Beültem előre, sofőr előkap egy csavarhúzót és 2 megálló alatt megszerelte a kacsolóját :D
Persze menet közben. Könyökével kormányoz, közben meg bogarássza a kapcsoló vezetékeit :D
Az utasok között is vannak érdekesek: Már akkor jelez, amikor a busz még ki sem haladt az előző megállóból, nyugodtan ül tovább, aztán amikor kinyílik az ajtó, felpattan az ülésről és lök fel mindenkit, hogy neki itt le kell szállnia...
Viszont találkoztam már olyannal is, amikor odaállt az ajtóhoz, de csak az utolsó pillanatban jelzett (Ikarus 260 3-as ajtajánál) - felszálló persze nem volt. A járművezető így már nem tudott szabályosan megállni a buszöbölben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!