Ezzel a villogással leginkább állomások előtt lehet találkozni.
Oka:
Elektromosan elválasztott legyen az állomási sínszakasz az alagútitól.
Magyarázat:
Egy metró kocsin 2 áramszedő található. (Az egész szerelvényen több is)
Vagyis ha az állomási szakasz épp feszültség mentesítve van, akkor ne fordulhasson elő az, hogy az egyik áramszedő már az állomási sínt érinti, míg a másik még az alagútit. Ellenkező esetben a metrókocsin keresztül áram alá kerülhetne a feszültségmentesített szakasz is.
A villogás egyes szerelvényeken azért nincs, mert arra rövid időre akkumulátor táplálja a világítást.
"Áthidalatlan légszakaszok vannak"
ezen vagy 10 percig röhögtem :DDDD
ha már a 2-es metrót említed, Örs-ről való indulásnál lehet látni, hogy egy pillanatra megy el a világítás, ilyenkor a kocsi harmadik sín megszakításon megy át, ergó az áramszedő gerenda nem érintkezik a 3. sínnel.. ilyenkor szükség világítás ég, ami az akkumulátorról megy. ha szükség világítás sincs, (teljesen sötét) akkor vagy nincs bekapcsolva azon a kocsin az akku, vagy esetleg kiégett a P1-es főbiztosíték. ilyen esetben a vonatot kiállítják a forgalomból, mert azt csak a műszak cserélheti ki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!