Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mikor lesz Magyaroszágon ujra...

Mikor lesz Magyaroszágon ujra légiközlekedés?

Figyelt kérdés
A malév két leánya megmarad a karbantartás és a légiirányítás mikor lessz ebből valami?
2012. márc. 5. 21:19
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

Ne keverjük a szezont a fazonnal: nézz fel az égre, légiközlekedés most is van, az nem áll le egy kis K-európai állami vállalat csődje miatt.

Szerintem te magyar légitársaságra gondoltál, azt viszont a jó ég meg nem tudja mondani hogy van-e rá egyáltalán esély.

2012. márc. 5. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Van Mo-n légiközlekedés most is, magyar légitársaság nincs. Sőt, a következő 5 évben az én véleményem szerint nem is lesz, nem véletlenül hagyták hogy eddig eljusson a dolog, egy évek óta tartó folyamat eredménye volt a Malév csődje, ha nagyon akarták volna beavatkozhattak volna.
2012. márc. 5. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Ja hoppá tényleg ma hallottam elszállni egy repülőt de nem néztem oda XD akkor mi van az alkalmazottakkal most is dolgoznak vagy kirúgták őket
2012. márc. 5. 21:30
 4/9 anonim ***** válasza:
Nem dolgoznak, a földi kiszolgáló és karbantartószemélyzeten kívül, ugyanis nincs mit csinálniuk. Légiirányítást amúgy ne sorold ide, a Hungarocontrol külön cég.
2012. márc. 5. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Magyarországon van légiközlekedés, csak nemzeti légitársaság nincs. Ettől függetlenül viszont a ferihegyi repülőtéren jönnek-mennek a repülőgépek, csak kicsit kevesebben vannak, mint a MALÉV csődje előtt.
2012. márc. 5. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

földi

kiszolgáló

nem jutott eszembe a kifejezés

2012. márc. 5. 21:36
 7/9 anonim ***** válasza:
A közeljövőben az én véleményem szerint sem lesz. Van sok más légitársaság, ami ellátja a feladatot, hogy ha a magyar ember gondol egyet, eltudjon repülni bárhova. Nem volt feltétlenül szükség a Malévra, ugyanez van a BKV-val. Ha annyira elszaporodnak az alvállalkozók, hidd el maga a BKV név is meg fog szűnni, mert lesz más, aki ellátja a feladatot és tud a magyar ember utazni. De ez persze még nagyon-nagyon a jövő zenéje. Összefoglalva az egészet: Elég gáznak tartom, hogy már légitársaságunk sincs, ez kitűnően tükrözi egész Magyarország helyzetét és bizonyítéka annak, hogy valóban csődbe fog itt jutni minden. Viszont élet, ha nyomorúságos is, de van még. Ilyen a Malév is. Csődbe ment ugyan, de azért még repül a magyar.
2012. márc. 6. 03:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

"Ha annyira elszaporodnak az alvállalkozók, hidd el maga a BKV név is meg fog szűnni, mert lesz más, aki ellátja a feladatot és tud a magyar ember utazni."


Ezt azért ne várd nagyon.

Ahogy a MALÉV esetében is, a BKV-nál is az alvállalkozók a leginkább jövedelmező járatokat vennék át, a kevesebb utast szállító, ritkán jróakat nem. Azt pedig egy Budapest méretű város nem engedheti meg magának, hogy csak a fő csapásirányok legyenek feltárva tömegközlekedéssel, a mellékirányok melyek kevésbé jövedelmezőek, nem. Ezt még pl. egy Győr sem engedheti meg, Bp végképp nem.

Emellett mivel nem lenne egy BKV égisz, egy közös égisz ami alatt működnek, mindenki önhatalmúlag szabna díjat, és nem feltétlen lenne közös bérlet: aztán lehet majd figyelni, hogy jajj, A szolgáltató buszára van bérletem most a C-re szállnék át, de annak csak a BC-vel van közös bérlete stb.


Hidd el, nagyon el vagyunk most kényeztetve a BKV rendszerével, még ha koszos is rozoga is.

Az alvállalkozó sem tesz csodát még akkor sem ha sokan ezt vizionálják. Az alvállalkozó profitorientált, nem érdekelt abban hogy neked vagy a diáknak kedvezményt adjon. És ami végképp lényeges: a fenntartásba nem forgat vissza semmit mert akkor kevesebb a profitja.

2012. márc. 6. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Olyan országban élünk ahol nem csinálnak semmi érdemlegeset, a legnagyobb dolog az volt hogy a Ferihegyi repülőteret átnevezték Liszt Ferenc repülőtérre. A helyeket át tudták nevezni, de a csődtől képtelenek voltak megmenteni. Rohadt fontos volt biztos a sok majom politikusnak hogy milyen nevezetű legyen. Az ilyen embereket sosem értettem. Ez Magyarország, a neve szép, a táj szép, de a gazdaság és a társadalom 0.


Egyébként aligha lesz itt magyar légiközlekedés, ez is úgy járt mint a magyar ipar, a cukorgyárak, meg minden. Majd ismét bejön valami kínai, vagy afrikai üzlethálózat és felvásárolja a helyet, Orbán nagyon tud ezekkel szimpatizálni, de arra képtelen hogy egy országot komolyan felvirágoztasson és irányítson a jó irányba. Eleve az Unióba be se kellett volna lépni, de ORbán bácsi meghal ha nem teljesíti az unió akaratát. Ami itthon van a nem érdekli, csak üzleteket köt a csóró külföldiekkel és eladja az országot a selejt kínaiaknak, és sokan csodálkoznak miért telített a piac mindenféle hülyeséggel. Már minden kínai, ki kéne pucolni ezeket innen, nem pedig nyavajogni hogy benzináremelés, most elromlott az autóm, tessék veszek egy sz@r benzinszivattyút 80 ezerért, tessék nem jó, kicserélem, az se jó....ja azért nem jó mert kínai, közben meg Bosch márkájú, hoppá, de a Made in China felirat ott villog a hátoldalán. Szép mondhatom.

2012. máj. 30. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!