Ilyen hideg van, hogy nem indulnak az IKARUSZOK?
Figyelt kérdés
2012. jan. 16. 20:48
2/8 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Igen, ilyen hideg van. Kopott hengerfalakkal, kompressziót eleresztő gyűrűkkel, végtelenül elállított, agyonhasznált, pontos szabályzásra képtelen adagolóval, haloványan működő izzítógyertyákkal már ez a hideg is komoly feladat egy Rába D10 motornak. Főleg, ha az energiát egy olyan akkuból nyeri, ami már az élettartama kétszeresét teljesítette különösebb karbantartás nélkül, találomra beállított feszültségszabályzó mellett, borzalmasan elszulfátosodva.
3/8 10inchhero ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
sőt még pár mm hó is esett, Magyarországon ez valószínűleg igen ritka, mert mindig megáll tőle a közlekedés -.- xD (még Mexikóban meg is érteném, de itt, ahol minden télen van hó...)
4/8 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem csak az ikarusok nem indulnak, az összes olyan jármű behal ilyenkor ami nincs normálisan karbantartva/felkészítve a télre...
5/8 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Azok az Ikaruszok valószínűleg kontárul vannak karbantartva vagy sehogyan.Hogyha rendesen karba lenne tartva akkor "lehet" könnyebben indulna.
6/8 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A BKV agyon dicsért Volvo buszai sem indulnak könnyen :D (van, olyan, hogy az Ikarus 280-as pöc-pöc-röff, és indul, a Volvo 7700 pedig percek próbálkozik)
7/8 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hat azert az a D10 motor nem olyan rossz am...abbol kiindulva ugye hogy a dugattyuban van kialakitva az egeste vagyis direkt befecskendezesu motor igy a vegnyomasa hatarozottan magasabb az elokamras tarsainal igy akar koptt gyurukkel es hengerfallal is siman kell indulnia szinte barmilyen hidegben ha kap uzemnyagot(nincs ledermedve vagy vizes ami megfagyott) azon tapasztalat alapjan hogy egy diesel(elokamras Audi/VW) motor akar 14-es kompresszioval is hajlando elindulni egy kis izzitasra. Inkabb a gyengus akkumlator es csatlakozoi alltalaban a hibasak, ahogy azt mar elottem is leirtak.
8/8 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez olyan dolog,hogyha te 90 éves leszel,ledolgoztál minden nap 8 órát,mellette sportoltál,aktív része voltál a társadalomnak,és valaki azt mondaná,be kéne állni építkezésre betonozni,neked se nagyon menne....Ha annyi 1 forintosod lenne,mint ahány km-t ment 1 BKV_s Ikarus,bőven visszafizethetnéd az egész rokonságod,és a szomszédaik adósságát!!Nagyon,de nagyon sokat dolgoztak már ezek a buszok,nem csoda,hogy nehezen indulnak!Sőt,ilyen karbantartás mellett még az is csoda,hogy egyáltalán beindulnak!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!