Mi lesz, ha leáll a tömegközlekedés?
Megtörténhet.Valóban káosz.
Ha jól tudom akkor amikor volt a taxis sztrájk az is megbénította a tömegközlekedést.
Pénzkiesés lenne az országnak?? Most ezt komolyan gondolod??
Az állam ad állandóan pénzt a BKV-nak, hogy működjön.
Utolsó, a közlekedés a gazdaság motorja.
Én már felkészültem, előkapartam a biciklimet és megnéztem milyen kerékpárutakon tudok célba érni. Szerencsére nem kell tízkilométereket utaznom.
# 5
Napi 1,5 millió ember jár BKV-val dolgozni.
Ha ők nem dolgoznak akkor szerinted az mekkora kiesés az államnak?
Egy átlag magyar adózik a fizetéséből naponta 3000 forintot az államnak és a megmaradó fizetéséből 27%-ot ÁFA formájába. Vagyis kb 4000 forint / nap / fő.
Ha 1 napig nincs BKV és ez a 1,5 MILLIÓ ember nem dolgozik az 1,500.000 x 4000 forint kiesés = 60 MILLIÁRD forint.
Ha belevesszük, hogy sokan azért eljutnának dolgozni (bár lehet semmit nem érne a munkájuk, ha csak a stáb fele van a munkahelyén...) akkor szerény becslésem szerint a BKV-ból hiányzó pénz kb. 1 hét alatt esne ki az államkasszából.
Ez igaz.
De nem a BKV-ból jön be az államnak a sok pénz, hanem a dolgozó emberekből, szóval nem a BKV teremti meg, hanem te meg én azzal, hogy dolgozunk. És nem a BKV becsődölése miatt esne ki az az x összeg, hanem abból, ha az emberek nem tudnak bemenni dolgozni.
És szerinted a kettő között nincs összefüggés?!
A végeredmény az, hogyha az állam hagyja becsődölni a BKV-t akkor rosszabbul jár, mintha tovább pumpálja pénzzel.
A BKV-t még privatizálni sem lehet, mert a tömegközlekedés sehol a világon nem profitabilis. MO meg ugye az az ország, ahol még az a cég is veszteséges, ami mindenhol a világon nyereséges, képzeld mi lenne egy maszek BKV-val...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!