









Ígyvan soha sehol nem nyereséges a személyszállítás. Nem véletlenül: rendszeréből adódóan nem lehet csak ott közlekedtetni és csak olyan menetrenddel ami megéri.
Pl vannak viszonylatok, aminél csak az A-ból B -be vonal érné meg mert ott van annyi utas ami kitermeli az árát, de B-ből A-ba már nincs annyi ember... Vagy pl eltérő időpontokban kihasznált egy oda egy vissza irány. A busz viszont nem tud teleportálni ha elmegy vissza is kell jönnie...
Szerintem amúgy nem megy csődbe nem engedheti meg az állam. Részben sajnos pártkassza, pénzmosoda, részben pedig komoly gazdasági hatása van: rengetegen használják... Gyakorlatilag megáll az élet a BKV nélkül, lásd: BKV sztrájkok.
Amit lehetne tenni: díjszabás megváltoztatása. A diákbérlet még aránylag elfogadható ezen az áron, a felnőtt azonban nem. Legalább 7500 ft-ra le kellene vinni, az szerintem 30 napra teljesen korrekt ár lenne. (22 nappal számolva napi 1 vonaljegy áráért az egész hálózat hazsnálható)
Bevezetni csak metróbérletet+ csak 7-es buszcsalád és csak 4/6-os villamos bérletet. Aki csak ezeket használná (gyakorlatilag átszelik a várost) annak kedvezmény.
És mindemeleltt nagyon szigorú bűntetési rendszer. Rengeteg ellenőrrel szigorú elenőrzés, a potyázók kizárására. Megszűntetni a nincs jegyem nem fizetek leszálok akciókat, mert az ő fuvarozásuk is kemény pénzbe kerül... És persze hajlékltalanok és egyéb elemek eltakarítása a járművekről.
Nem vészesen öreg a járműpark, inkább el vannak hanyagolva! Ugyanezek az Ikarus 260 280 buszok más kisebb vidéki volánnál patika tisztaságúak, és pöpec gépek...





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!