Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért megy ki Felsőzsolcára a...

Miért megy ki Felsőzsolcára a 7-es városi busz?

Figyelt kérdés
Szerintem azért, mert Káli Sándor is ott lakik/lakott.

2011. nov. 15. 21:28
 1/7 anonim ***** válasza:
mert sajt
2011. nov. 15. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Szerinted ő busszal jár/járt? :D
2011. nov. 15. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Nem, de azért a saját otthona örülhetett neki.
2011. nov. 15. 21:47
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Budapesten a 22 22E 222 sem azért megy ki Budakeszire mert Demszky ott lakik.
2011. nov. 16. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Mert annakidején, amikor az elvtársak megálmodták Nagymiskolcot, akkor be akarták kebelezni a fél környéket. Ennek egyik mézesmadzaga az volt, hogy a környék településeinek lakóit megnyerjék, kijárt jó sűrűn a városi busz, úgyis minden 2-ik ember a gyárakban dolgozott. Aztán ez elült, jött a rendszerváltozás, a tömegtermelés a padlóra került. Ezután már csak a kékbusz maradt meg, együttműködési megállapodást kötöttek a zsolcai vezetők az MVK-val, így nem a Volán szállítja, hanem az MVK az utazókat. De a Szt István u-n a Volán buszok járnak. Ja, Szirmabesenyőbe és Kistokajba is a városi buszok jártak rövid ideig, de azokat később a MÁVAUT vette át.
2011. nov. 20. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

nagymiskolcot!!!!!!!!!

nagydebrecent!!!!!

nagybudapestet!!!!!!!

az összes környéki települést csatolni és beépíteni..ez miért nem jó..miért kell erről negatívumként beszélni amikor a legjobb ötlet

2011. nov. 22. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%
Mert az emberek minden településen máshogyan képzelik el a saját életüket. Szerinted az urbanizáció olyan rettenetesen jó ötlet? Szerintem nem. Senki sem szereti, ha mások mondják meg neki, hogy mi a legjobb számára, hogyan kell az adott települést működtetni. Erre jó példa pont a legutóbbi árvíz. Ez még mind az egykori f...a vízrendezési tervnek volt köszönhető. Miskolc felé ugyanis jó magas gát védte a Sajó-parti gyárakat. De Miskolcon is nagyon jót tettek a fővárosi közlekedési guruk, amikor 2003-ban az útvonaltérkép felé hajolva megmondták, hogy hova, mikor, mennyi busznak kell közlekedni. Vagy a felújított tereink, amiket szintén a fővárosi cégek terveztek. Persze a települési társulások már sokkal normálisabban működnek. Egyébként Nagymiskolc, mint fogalom valóban létezett. Még olyan is volt, hogy: Nagymiskolci Állami Gazdaság (TSZ). :)))
2011. nov. 24. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!