Kalauzok, hogy is van ez? (bővebben lent)
A nemzetközi vonatok nem állnak meg a határon.
Ezeken a vonatokon a jegyvizsgálónak és a mozdonyvezetőnek is van szolgálati útlevele. Átviszik a vonatot Ausztriában Bécsig,Szerbiában Szabadkáig stb. Ott átadják az ottani személyzetnek,átveszik a vissza induló vonatot tőlük,és hazahozzák.
Az utolsó rendkívül nagy butaságot mondott.
Nem viszik át a vonatot a magyarok a külföldi vasútra, maximum a határállomásig.
Pl. 25-ös vonalon Bajánsenye Gr. a határpont, de Hodosig kiviszik a vonatot. Ott kerül rá szlovén gép és személyzet.
De pl a Hegyeshalmi (1-es) vonalon Hegyeshalom Gr a határpont és Hegyeshalom a határállomás, odáig viszi magyar személyzet a vonatot. Mozdonycsere nincs, ugyanaz a mozdony viszi tovább, az osztrák mozdonyvezető átállítja osztrák üzemmódba, és mennek.
Jegyvizsgálók úgyszintén.
Bécsig soha semmiylen körülmény között nem megy el magyar személyzet, nincs is vizsgájuk osztrák szakaszra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!