Rossz hogy a III. és IV. Kerület között nincs híd?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
És az esztergomi vasútvonal hídja az nem híd? Egyébként meg minek? Autópályás tervek voltak már, az Aquincumi híd kötné össze az M0-át és az új M10-et, természetesen pokoli légszennyezéssel együtt. És vezetnék a sűrűn lakott területeken át, ott, ahonnan Budapest még kaphat friss levegőt és nem fuldoklik állandóan a szmogban. Aztán az M10 folytatódna Szlovákia felé, jönne azon is millióegy zajos, büdös kamion be a III. és a IV. kerületbe, élhetetlen lenne a két kerület érintett része.
Ha megnézed, ma sincs kihasználva a Megyeri-híd, nem elég az neked?
Gondoltam hogy valaki írni fogja.
A Megyeri híd a IV. kerületet Budakalásszal köti össze, bár onnan már nincs messze a III. kerület sem.
De én nem autópályás hídra gondoltam, hanem normális hídra, amin tömegközlekedés is van.
Ilyen híd nem lenne jó?
Az Újpesti vasúti hidat nehogy mondja valaki.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem rossz sőt jó.
Gyorsan tönkretenné a Római-part feelingjét.
Autósként pár perc többlet senkit nem érdekel.
Manapság amúgy sem távolságot hanem autóban eltöltött időt mérünk.
Egy-egy rakparti dugóban történő araszolás ideje alatt simán le lehet érni a Balatonig.
Ehhez mérten tökmindegy,hogy 1 vagy 3 kilométerenként vannak hidak.
Szerintem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!