Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Melyik buszt választanátok?

Melyik buszt választanátok?

Figyelt kérdés

Tegyük fel, kaptok egy buszt. Ti tisztítjátok, ti vezetitek, az egész busz a tiétek, ti döntitek el, mikor és hová vezetitek, hol álltok meg utasokért. Melyik busz lenne a megfelelő? (igaz, ezek városi buszok, amik menetrend szerint járnak). De ha így lenne, melyiket választanátok?


[link]


[link]


[link]


Indokoljátok is meg, miért!


2011. jún. 23. 09:12
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
A középsőt kizárnám, mert kicsi. A másik kettő közül pedig a Neoplant választanám, mert kizárólag buszokra szakosodott, míg a Man gyárt kamiont is, jobban elaprózza az erőforrásait. Műszaki adatok nélkül így tudok dönteni.
2011. jún. 23. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
Le tudom írni a motorját meg a sebességváltóját meg a teljesítményét KW-ben.
2011. jún. 23. 09:29
 3/14 anonim ***** válasza:

MAN SG 263, azt a buszt nagyon szeretem, biztos azt választanám.

A Plasma ronda, a Neoplan meg...

2011. jún. 23. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:

Ezek közűl egyiket sem. Az MAN magaspadlós amivel nem is lenne nagy gond de már az alacsony padló a követelmény. Plasma az kisforgalmú vonalakra való mint pl a 16-16A,27,237 (BP). A Neoplan meg nem tetszik :)


Én inkább az Ikarus (ARC) V187/134 típusából vásárolnék.

2011. jún. 23. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 A kérdező kommentje:
Nekem mindegy lenne. Amúgy lehet buszt vásárolni?
2011. jún. 24. 12:10
 6/14 A kérdező kommentje:
Bár a Plasma jó lenne. Nálunk a 69-es szokott Plasma lenni, vagy az 5-ös ami Lillafüredre megy. Máshol is van Plasma.
2011. jún. 24. 12:11
 7/14 A kérdező kommentje:

Ezeket lehet tudni a buszokról:

Plasma

Járműállomány: 6 db

Évjárat: 2007-2008.

Motor: Cummins Euro 4-es

Sebességváltó: Allison automataváltó

Teljesítmény: 103 KW

Férőhely: 21 ülőhely, 22 állóhely

Hossza: 7800 mm

Felszereltség: Alacsonypadlós kivitel kihajtható rámpával, külső-belső vizuális utastájékoztatás, ABS / ASR


Neoplan N4522 Centroliner

Járműállomány: 35 db

Évjárat: 2006.

Motor: Euro 4-es MAN D2866 LUH51

Sebességváltó: Voith 864.5

Teljesítmény: 228 KW

Férőhely: 41 ülőhely, 97 állóhely

Hossz. / szélesség / magasság: 18720 / 2500 / 2985 mm

Felszereltség: alacsonypadlós kivitel kihajtható rámpával, külső-belső vizuális, belső hangos utastájékoztatás, ABS / ASR / EBS, légkondicionáló


MAN A75 SG263

Járműállomány: 42 db

Évjárat: 2002.

Motor: Euro 3-as MAN D2866 LUH23

Sebességváltó: Voith 854.3 E

Teljesítmény: 191 KW

Férőhely: 39 ülőhely, 111 állóhely

Hossz. / szélesség / magasság: 17950 / 2500 / 2993 mm

Felszereltség: külső-belső vizuális utastájékoztató berendezések, ABS/ASR

2011. jún. 24. 12:13
 8/14 anonim ***** válasza:

A Neoplanok nem rosszak, bár a Volánnál mintha történt egy pár incidens velük kapcsán.

Ha már választani lehet, akkor inkább magyart:

[link] - ha már midibusz, abból is az S91-est!

[link] - ha meg szólóbuszt, akkor meg a Citadell, de az ülőhelyek közti táv lehetne egy kicsivel nagyobb is (magas termetű egyén vagyok, ezért nem szeretnék olyan helyre leülni, ahol nem férek el).

[link] - ezt meg, ha csuklós buszról lenne szó. Ez már jobb, kényelmesebb és van benne wifi xD.

2011. jún. 24. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
A Neo-t :).
2011. jún. 24. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

én legszívesebben Ikarus EAG buszt választanék, de sajnos ezeket már újonnan nem lehet beszerezni. Ha új kellene, akkor Ikarus-ARC, vagy Credo.

E94G [link]

E95: [link]

E15 VIP: [link] [link]

2011. jún. 25. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!