Melyik buszt választanátok?
Tegyük fel, kaptok egy buszt. Ti tisztítjátok, ti vezetitek, az egész busz a tiétek, ti döntitek el, mikor és hová vezetitek, hol álltok meg utasokért. Melyik busz lenne a megfelelő? (igaz, ezek városi buszok, amik menetrend szerint járnak). De ha így lenne, melyiket választanátok?
Indokoljátok is meg, miért!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
MAN SG 263, azt a buszt nagyon szeretem, biztos azt választanám.
A Plasma ronda, a Neoplan meg...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ezek közűl egyiket sem. Az MAN magaspadlós amivel nem is lenne nagy gond de már az alacsony padló a követelmény. Plasma az kisforgalmú vonalakra való mint pl a 16-16A,27,237 (BP). A Neoplan meg nem tetszik :)
Én inkább az Ikarus (ARC) V187/134 típusából vásárolnék.
Ezeket lehet tudni a buszokról:
Plasma
Járműállomány: 6 db
Évjárat: 2007-2008.
Motor: Cummins Euro 4-es
Sebességváltó: Allison automataváltó
Teljesítmény: 103 KW
Férőhely: 21 ülőhely, 22 állóhely
Hossza: 7800 mm
Felszereltség: Alacsonypadlós kivitel kihajtható rámpával, külső-belső vizuális utastájékoztatás, ABS / ASR
Neoplan N4522 Centroliner
Járműállomány: 35 db
Évjárat: 2006.
Motor: Euro 4-es MAN D2866 LUH51
Sebességváltó: Voith 864.5
Teljesítmény: 228 KW
Férőhely: 41 ülőhely, 97 állóhely
Hossz. / szélesség / magasság: 18720 / 2500 / 2985 mm
Felszereltség: alacsonypadlós kivitel kihajtható rámpával, külső-belső vizuális, belső hangos utastájékoztatás, ABS / ASR / EBS, légkondicionáló
MAN A75 SG263
Járműállomány: 42 db
Évjárat: 2002.
Motor: Euro 3-as MAN D2866 LUH23
Sebességváltó: Voith 854.3 E
Teljesítmény: 191 KW
Férőhely: 39 ülőhely, 111 állóhely
Hossz. / szélesség / magasság: 17950 / 2500 / 2993 mm
Felszereltség: külső-belső vizuális utastájékoztató berendezések, ABS/ASR
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A Neoplanok nem rosszak, bár a Volánnál mintha történt egy pár incidens velük kapcsán.
Ha már választani lehet, akkor inkább magyart:
[link] - ha már midibusz, abból is az S91-est!
[link] - ha meg szólóbuszt, akkor meg a Citadell, de az ülőhelyek közti táv lehetne egy kicsivel nagyobb is (magas termetű egyén vagyok, ezért nem szeretnék olyan helyre leülni, ahol nem férek el).
[link] - ezt meg, ha csuklós buszról lenne szó. Ez már jobb, kényelmesebb és van benne wifi xD.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!