Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A BKV járműveket miért nem...

A BKV járműveket miért nem takarítják soha?

Figyelt kérdés

Egészen elképesztő hogy mennyire igénytelenek, mocskosak, piszkosak a BKV járatok...az ember felszáll rá tisztán és úgy száll le mint ha egy hete nem fürdött volna... a kapaszkodók ragadnak és feketék a kosztól,mocsoktól,az ülések kopottak és retkesek,a padlón áll a por és a mindenféle szétfolyt netuddmi.Undorító.Legalább a sok hajléktalan miatt is letakaríthatnák és lefertőtleníthetnék a nap végén.Rendszeresen látok összevizelt/sz@rt hajléktalant felszállni és leülni a buszon/villamoson és utána ahogy a rendes ember beleül abba ami ott maradt....

tulajdonképpen akkor mi az a szolgáltatás amit mi megvásárolunk ezzel a horribilis jegyárral hm???

Mert ennyi erővel mehetnénk egy szekéren is abban legalább nincsen büdös,nem ráz kevésbé,nem mocskos és levegőt is kapni benne.Mert ugye sok járaton le van zárva az ablak a légkondi miatt csak egyetlenegy bőkkenő van,a sofőr NEM kapcsolja be a légkondit!!!Ez elég kellemetlen az 50 fokos buszon a legalább 3-4 részeg hajléktalannal összezárva..


2011. jún. 22. 01:15
1 2 3
 11/26 anonim ***** válasza:

Ez annyira demagóg szöveg. Egyszerűen nem hatékony a takarítás. A BKV elég láthatatlan módon csinálja, a MÁV-nál viszont lehet látni, mit is művelnek "takarítás" címszó alatt. Az nem vitázik ezen, aki már látta ezt a műveletet. Tök felesleges mindent az utasokra fogni, aki ezt teszi, nem is nagyon utazik tömegközlekedéssel, mert akkor látná a valóságot. Egyáltalán nem gyakori, hogy az utasok szánt szándékkal tesznek kárt a járműben, mindössze normálisan használják, ami szintén összekoszolja, csak éppen erre van a takarítás. Vagyis csak lenne.

A szándékos rongálásokkal meg fel kell venni a versenyt. Kamarák kellenek, és kész, de nem hiszti a közlekedési cég részéről, mert az szart sem ér.

2011. jún. 22. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/26 anonim ***** válasza:
100%

Abban egyetértek, hogy koszosak a buszok, villamosok. Viszont meg kell, hogy védjem a sofőröket. Nekik SAJNOS nemigen lehet megkülönböztetni az utast. Legfeljebb megkérheti, hogy szálljon le a büdi hajléktalan. A sofőrök BEKAPCSOLNÁK a légkondit, ha az jó lenne. Nekik nem tart semeddig bekapcsolni, de a buszok nagy része vagy nem rendelkezik kondival, vagy rossz rajta.

A Tisztelt Utazóközönségnek halvány sejtelme sincs, hogy mikor a sofőrt elhordja mindennek, az mit kínlódik azzal a busszal, amelyen éppen vezet, mert olyan rossz műszaki állapotban van. És ez nem a sofőr hibája, hanem a felső vezetésé, azé, aki kitalicskázta a pénzt.

Ne a sofőröket hibáztassuk!

2011. jún. 22. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/26 anonim ***** válasza:

"Aztán meg nem foglalkoztak vele semmit, mert az itt nem menő, így jó sok millió szépen elúszott."


Mégis mit szeretnél hogy foglalkozzanak vele?

Barosstelepen pont annyi szükséges, ami jelenleg is van: Peron, és zajvédőfal. Ezekből már nincs mit szétverni, ellopni, összefesteni.

A kijelzők közül egyet szétvertek, darabja több mint egy millió. A másikat a MÁV mentette meg, mielőtt ismét erre a sorsra jut.

A reklámtáblát a f.asz paraszt akkor is verte szét amikor megálltunk vonattal ott. 100 ember nézte végig amint épp szétbontja. Szerinted zavarta? Odaszóltam neki hogy miért csinálja? K.an.yám volt a válasz, szerinted?

Egész egyszerűen az ilyeneket egyesével a vonat elé kellett volna lökdösni és kész. Írhatsz a jóistennek is a MÁV SOHA nem fogja ezeket az eszközöket pótolni, és jól is teszi. Millió más állomás van ahol szintén szükség van padra, kijelzőkre, táblákra, és esetleg ott az esélyt megadják neki, hogy túléljen egy éjszakát kihelyezve...

2011. jún. 22. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/26 anonim ***** válasza:
74%

A járműveket szerintem határozottan takarítják. Sokat békávézom, a nap minden időszakában, és elég egyértelműen látszik, hogy reggel még tiszták a járművek, nincs szétszórva szemét, semmi. Estére koszosak. Péntek és szombat éjszaka pedig undorítók, össze vannak hányva, stb. Erős a gyanúm, hogy ezt nem a hajléktalanok, hanem a kedves kortársaim csinálják, akik az esti buli után mattrészegen szállnak fel, aztán nem bírják magukban tartani a dolgokat.

Viszont soha nem láttam még se szombat, se vasárnap reggel összehányt buszt! Valahogy varázsütésre eltűnt...


Egyébként leülni nem kötelező, a kapaszkodót meg hidegben kesztyűvel kell megfogni. Ilyenkor pedig célszerű egy kis tubus kézfertőtlenítő gélt magunknál hordani, ez nem csak bkv után, hanem bármikor jó, ha pl. végigfogdostál vásárlás közben egy csomó mindent, aztán ennél egy gyrost..

2011. jún. 22. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/26 anonim válasza:
Lehet hogy sokat takarítják a BKV járműveket, bár elég sokszor találkozok olyan busszal, metróval, villamossal, ahol az ablakon alig látok ki és az ablakpárkányhoz sem szívesen nyúlok, mert olyan koszos. Nem hiszem, hogy az utasok nyalogatják össze, hogy jó koszos legyen. És igen nagyon sok pénzt fizetünk azért, hogy színvonalas szolgáltatást kapjunk!! Sajnos még mindig ott tartunk, hogy az utasok fizessék meg az elkótyavetyélt pénzeket. Nekem a főnököm nem szokott prémiumot adni ha elrontok valamit, ez csak a BKV-nél szokás!
2011. jún. 22. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/26 anonim ***** válasza:
42%

"A sofőrök BEKAPCSOLNÁK a légkondit, ha az jó lenne. Nekik nem tart semeddig bekapcsolni, de a buszok nagy része vagy nem rendelkezik kondival, vagy rossz rajta. "


Én erre csak azt tudom mondani, hogy a volánnál akkor sem kapcsolják be a légkondit, ha nincs vele semmi gond, mert spórolnak az üzemanyaggal!

2011. jún. 22. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/26 anonim ***** válasza:
61%

"mert spórolnak az üzemanyaggal!"


Úrjézus istenem felejtsétek már el ezt a kib.szottnagy baromságot!!!!


A klímás és a nem klímás kocsikra tejesen más üzemanyag kvóta van kiadva. A klímásra a magasabb fogyasztásából eredően magasabb.

Hiába tartanáű offon a klímát, ha ki van adva, hogy mivel klímás teszemazt 100 liter gázolajat el kell fogyasztania. Hiába fogyasztott csak 60 litert a kikapcsolt klíma miatt 100-at fognak számolni tehát a sofőr emiatt nem kap lószart sem...

Sőt meg is kérdezik hogy józsi ha jó a klíma miért ily alacsony a fogyasztás??

Sőt az új járműveken a járművezérlő rögzíti hogy megy-e a klíma, nem lehet vele trükközni.( Ilyen pl. a BKV volvoja is).


Ideje lenne már elfelejteni ezt a sofőr spórol a GO-on témát, mert úgy beleégett az emberek retinájába, hogy a csapból is ez folyik, de bődületes baromság...

2011. jún. 22. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/26 anonim ***** válasza:
57%
Higgye el, kedves 09:51-es író,a sofőröknek kisebb gondjuk is több annál, minthogy a fogyasztással foglalkozzanak! Kívülállók nem értik ezt! És tessék már külön választani a BKV-t a Volántól!
2011. jún. 22. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/26 anonim ***** válasza:
42%
Van egy pár sofőr ismerősöm, ők mondják, hogy ezt csinálják, mert így jön egy kis mellékes, nem az ujjamból szoptam ki....
2011. jún. 22. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/26 anonim ***** válasza:
Ott valószínű, jobbak a buszok állapota. Vannak ilyen helyek, pl. a kelenföldi és a cinkotai járatok, ahol valóban lehet egy ksi mellékeshez jutni, de higgye el, nem ez a jellemző. Én tudom. BKV-s vagyok.
2011. jún. 22. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!