Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mi az oka, hogy egymás után...

Mi az oka, hogy egymás után romlanak el a metrókocsik?

Figyelt kérdés

Érdekes, hogy eddig a metrókocsik nem tudták, hogy 30 év után el kell romlaniuk, most, ahogy a gyártó jelezte, azóta hirtelen elromlanak.

Lehet, hogy valakinek hiányzik egy kis zsebpénz, ezért kell hirtelen valahonnan metrókocsikat beszerezni?

Moszkvában, Kijevben és a többi városban régebbi metrószerelvények is járnak, és nem pánikolnak be egyik napról a másikra, ahogy rádöbbennek arra, hogy hány évesek :D. És ezen városok metróját nem lehet a budapestivel összehasonlítani, mivel nagyságrendekkel leterheltebb.


2011. máj. 24. 07:13
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
100%
30 évre tervezték őket, a kocsik fele meg már a 40-et is betöltötte. A magyar kormány meg megint elrontotta, mert a nyomorék franciákkal kötött szerződést, akik képtelenek az előre átadott magyar szabványoknak eleget tevő kocsikat gyártani, most meg követelik a pénzüket a rakás ócskavasért. Amit, ha netán átvesznek, kb. 15 évet fog bírni. Simán az oroszokkal kellett volna szerződést kötni. Ők legalább már bizonyítottak.
2011. máj. 24. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:
100%

A válasz írója 70%-ban hasznos válaszokat ad.

A válasz megírásának időpontja: tegnapelőtt 15:46


Amennyire én tudom a Hunslet sajnos nem volt egy igazán nyerő projekt. Elég sok hibával küszködtek, illetve azt se felejtsük el, hogy az volt az első és máig egyetlen magyar tervezésű metró, így tapasztalat nem igazán volt. Állítólag volt olyan hét amikor többet szerelték mint amennyit ment...


Jó lenne magyar metrókon utazni, de a kis piac miatt valszeg erre már soha nem fog sor kerülni :( A hunsletet pedig feléleszteni nagyon sokba kerülne és már nem is lenne értelme...

2011. máj. 26. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:
100%

00:27 - igen, olvastam, hogy voltak hibáik, de azt is, hogy képesek lettek volna kijavítani azt.

Amúgy igaz, M.o. kis piac (még akkor is, ha a Trianon előtti határok lennének), de a GANZ ezt jól tudta, ezért más országokba is gyártott villamosokat (pl. Egyiptomba), illetve vonatokat (pl. Új-Zélandba).

2011. máj. 26. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!