Mi az oka, hogy egymás után romlanak el a metrókocsik?
Érdekes, hogy eddig a metrókocsik nem tudták, hogy 30 év után el kell romlaniuk, most, ahogy a gyártó jelezte, azóta hirtelen elromlanak.
Lehet, hogy valakinek hiányzik egy kis zsebpénz, ezért kell hirtelen valahonnan metrókocsikat beszerezni?
Moszkvában, Kijevben és a többi városban régebbi metrószerelvények is járnak, és nem pánikolnak be egyik napról a másikra, ahogy rádöbbennek arra, hogy hány évesek :D. És ezen városok metróját nem lehet a budapestivel összehasonlítani, mivel nagyságrendekkel leterheltebb.
A válasz írója 70%-ban hasznos válaszokat ad.
A válasz megírásának időpontja: tegnapelőtt 15:46
Amennyire én tudom a Hunslet sajnos nem volt egy igazán nyerő projekt. Elég sok hibával küszködtek, illetve azt se felejtsük el, hogy az volt az első és máig egyetlen magyar tervezésű metró, így tapasztalat nem igazán volt. Állítólag volt olyan hét amikor többet szerelték mint amennyit ment...
Jó lenne magyar metrókon utazni, de a kis piac miatt valszeg erre már soha nem fog sor kerülni :( A hunsletet pedig feléleszteni nagyon sokba kerülne és már nem is lenne értelme...
00:27 - igen, olvastam, hogy voltak hibáik, de azt is, hogy képesek lettek volna kijavítani azt.
Amúgy igaz, M.o. kis piac (még akkor is, ha a Trianon előtti határok lennének), de a GANZ ezt jól tudta, ezért más országokba is gyártott villamosokat (pl. Egyiptomba), illetve vonatokat (pl. Új-Zélandba).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!