Kötve hinném, hogy pazarlás lenne, a villamosokat is érdemes lecserélni. Amúgy én nem védeném a tártákat, nem azért, mert cseh, hanem azért, mert kényelmetlen.
Ja és nem csak az 1-es villamost fogják lecserélni, hanem a többit is (természetesen fokozatosan ).
2011. ápr. 20. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
3/13 anonim válasza:
A körúti villamosokat is lecserélték annak idején, de nem dobták ki őket, hanem az ősrégi, forgalomba már nem is való nosztalgiavillamosokat cserélték le velük. Szóval a Tátrákkal is valószínűleg hasonló fog történni.
Egyébként én sem értek egyet a cserével, mert szarból nem lehet várat építeni. Először talán fel kellene újítani a pályát, megemelni a sebességet 70-re, és úgy hangolni a lámpákat, hogy ne álljon többet a villamos, mint menjen. És utána már lehet gondolkozni rajta, hogy vegyünk-e új villamosokat.
2011. ápr. 20. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?
4/13 anonim válasza:
Hát tátrákra ráférne a csere, én 14 essel utazom . Combino ra akarják cserélni?
2011. ápr. 20. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
5/13 anonim válasza:
A 14-es pont olyan vonal, ahova nem lenne jó a Combino, de más, ap. villamos, vagy félalacsonypadlós (színházpadlós) attól még járhat ott.
2011. ápr. 20. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
6/13 anonim válasza:
Szerintem nem pazarlás, hanem egyelőre felesleges. Először át kéne vinni a Dunán a Lágymányosi hídon az Etelére, és utána cserélgethetjük őket, ja és az új részt olyan állapotúra építeni meg, hogy tényleg 70-el tudjon szaggatni a villamos, na meg a "régi" rész is ennyire felújítani.. forgalmas kereszteződéseknél a föl alá vinni, vagy a közutat felüljáróra sokat dobna a menetidőn ez így egybe..
2011. ápr. 20. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
7/13 anonim válasza:
Ne félj nem dobják ki a Tátrákat! Szükség van új villamosokra az 1-es és a 3-as hosszabbítása miatt!!! Meg a Budai fonódóra is, ha nem fúrja meg a Lángész!
2011. ápr. 21. 01:34
Hasznos számodra ez a válasz?
8/13 anonim válasza:
A Combino sehova nem jó! A forgóvázakon nagyon rosszul vannak elhelyezve az ülések. Az Alstom Citadis pl. viszonylag jó - képek alapján - oldotta meg a forgóvázak elhelyezésének problémáját, olyanokat szívesen látnék, de Combinot nem. Egyszer megveszek egy Combinot és egy lőtéren felrobbantom, annyira utálom. Szörnyű vele utazni a tömegben. Nem akarok még egy adagot látni belőlük Budapesten, szinte akármi más jobb lenne. Egyébként az 1-esre nagyon nem érdemes AP-s villamost venni, mert ez az egyetlen vonal, ahol a magasperon megoldható.
2011. ápr. 21. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
9/13 anonim válasza:
19:07 - pedig pont arról van szó, hogy az 1-es villamos vonal felújítása során, ott is járnak Combinok.
A teljesen magas padlós kivitel, azért nem lenne jó ötlet, mert nem csak a Tárták, hanem még, egy pár, ICS is jár, ezen felül több villamos vonallal is közvetlen összeköttetése van.
Ha az 50-est, végig magas peronosítják, azt még megértem, mert az, egy nagy szigetüzem.
2011. ápr. 21. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
10/13 anonim válasza:
Villamos csere???
Akkor mit szóltok az Ikarusokhoz?Szerintem azok jobban megértek már a cserére..
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!