Városi tömegközlekedésben mi alapján osztják be a sofőröket?
Busz, troli, villamos sofőrökre gondolok. Mindenkinek van egy saját járműve, amivel megteszi az adott útvonalat a műszakban, vagy cserélgetik? Van, hogy egy buszsofőrt pl. beosztanak trolira is (persze, ha van rá jogsija)? Hány műszak van, és általában mikor van műszakváltás?
Van olyan, h a tapasztaltabb sofőrök kapják a csúcsidőszakokat, a kevésbé rutinosak meg még csak éjszakai járatokat? Egyáltalán: melyik a legkedveltebb időszak a sofőrök körében?
Sokat utazok tömegközlekedéssel, és pusztán kíváncsiságból kérdezem. Sajna sofőr ismerősöm nincs. Legjobban a szegedi (SZKT) érdekelne, de más is jó, gondolom mindenhol egyforma nagyjából a rendszer.
BKV-nál tudom.
Nincs saját jármű.
Nem osztják be más járműre, csak ami a munkaszerződésében van.
3 műszak van + beugró, aki reggel és este csúcsidőben besegít.
Műszakváltás ahogy a 3 műszakos cégeknél +- 2 óra, ahogy éppen indulni kell.
Rutin nem számít.
Mindenki mást szeret, általában korán v. későn kisebb forgalomban, de változó.
Köszönöm a választ!
Várok még hozzászólásokat.
BKV.
A sofőrök a Cinkotai, Dél-pesti, Óbudai, Kelenföldi és a Kőbányai garázsokhoz tartoznak.
Minden garázsnak van X vonala. Ők azokon a vonalakon vezetnek ahova beosztják őket.
Kőbányai garázs az eredetileg troli garázs volt de amikor a Récsie megszűnt kaptak buszokat is. Van olyan trolivezető akinek van D jogsija így szokott néha buszt is vezetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!