Ha nem áll meg a busz a megállóba akkor hol lehet feljelenteni a sofört?
Figyelt kérdés
Messziről intettem a sofőrnek hogy felszállnék, mert a megálló táblatól, megszámoltam 8 lépésre voltam. Ez egy dzemét volt.nov. 9. 14:57
1/6 anonim válasza:
Az utas az, aki áll a megállóban. Az integető ember az csak integető ember.
2/6 anonim válasza:
A feljenentgetés helyett inkább kelj fel korábban és érj ki időben a megállóba.Ha meg BKV,akkor 5 perc múlva jön a következő.
Egyébként meg ha fel is jelented(nyílván az adott közlekedési vállalatnál,nem pedig a pékségben),fullra nem fog érdekelni senkit a nyomorod.
3/6 anonim válasza:
Kivizsgálják az ügyet, de ha nem voltál a megállóban, csak integettél, esélytelen. Egyenlőre kevesebb a sofőr, mint utas, meg az utasok magatartása vezetett oda,(tisztelet a kivételnek), pökhendisége, hogy a vezető vagy megáll, és megvár, vagy nem. Mind kettőre van példa. És az hogyan hangzik, hogy a sofőr megáll, kinyitja az ajtót, a "kedves" utas meg telefonálva beviharzik úgy, hogy rá se néz a szívességet tévő sofőrre? Ezek után dönt úgy a sofőr, hogy jó lesz neked a következő járat is. Már a "köszönöm" is elveszett valahogy mostanában.
5/6 anonim válasza:
Buszsofőrök alapelve: Aki integet, búcsúzkodik; aki fut, az sportol; az utas a megállóban áll.
Amúgy elég bunkó volt a sofőr, főleg, ha ritkábban járó buszról van szó.
6/6 anonim válasza:
Én is jártam így. 1 órát kellett következő buszra várnom
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!