Hogyan tennéd jobbá a tömegközlekedést?
Európában itt a legjobb a tömegközlekedés. De ezt is elrontják jövőre.
De ha változtatni kellene, akkor, Országbérlet/megye bérlet maradna és csak diák jegy lenne meg teljesárú, annak semmi értelme, hogy 30 fős családokat hurculunk ingyen és rágóval tele tömi a usb portokat, beokádik , behugyozik meg szétszurkálja késsel az üléseket meg megfenyeget, hogy lerúgja a paraszt pofám ha nem állok meg ahol ő akarja.
Attól függ hol.
Budapesten igazából a hálózat, infrastruktúra többé kevésbé adott. Talán azt lehet mondani az agglomeráció felé is nagyrészt. Szóval ott csak pályafejlesztés/korszerűsítés, járműkorszerűsítés, járatoptimalizáció nagyrészt. Persze pár komoly fejlesztésről lehet álmodozni (M5, HÉV-ek város alatti összekötése, kötöttpálya Ferihegyre stb.)
A vidék már más kérdés. Ha álmodozásról van szó megint, akkor MÁV, Volán és úgy minden helyi tömegközlekedési vállalat beszántása és nulláról újrakezdeni. Kisöpörni középvezetői szinttől felfelé kb. mindenkit és építeni egy élhető és finanszírozható rendszert. Nyilván ez csak álmodozás tényleg
A magyarországi vasúthálózat 100%-a azonnali, teljes körű felújításra szorul. Ezt nyilván meg kellene csinálni. A MÁV járműparkjának nagy részét le kellene cserélni. A MÁV és a Volán menetrendjeit összehangolni, hogy normálisan át lehetne szállni egyikről a másikra.
Pesten a legtöbb BKV-járatot csúcsidőben kb. duplájára kellene sűríteni. Az átszállásokat szintén össze kellene hangolni. Az elavult vagy eleve rossz járműveket lecserélni (összes HÉV, Van Hool buszok, kisföldalattik, ICS villamosok).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!