Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Hogyan tennéd jobbá a tömegköz...

Hogyan tennéd jobbá a tömegközlekedést?

Figyelt kérdés
Ha változtathatnál valamin, akkor mi lenne az?
okt. 7. 22:02
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
25%

Európában itt a legjobb a tömegközlekedés. De ezt is elrontják jövőre.


De ha változtatni kellene, akkor, Országbérlet/megye bérlet maradna és csak diák jegy lenne meg teljesárú, annak semmi értelme, hogy 30 fős családokat hurculunk ingyen és rágóval tele tömi a usb portokat, beokádik , behugyozik meg szétszurkálja késsel az üléseket meg megfenyeget, hogy lerúgja a paraszt pofám ha nem állok meg ahol ő akarja.

okt. 7. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
88%
Rendőrt (a tökösebb fajtát) minden járatra. Egyre több helyen lenne szükség rájuk. Ja, és mindent bekamerázni.
okt. 7. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%
Kirúgnám Lézerjanit.
okt. 7. 23:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 Szolovjov ***** válasza:
46%
#3 Ha visszaüt, akkor a zsidóőrség őt ítéli el rasszista támadásért. Hogyan javítanék? Em engedném fel a cigányokat a járművekre. Ők járjanak szamár fogattal.
okt. 8. 01:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
100%
Nagyságrendekkel több pénzt költenék rá. Sokat segítene az is, ha egy hozzáértő szakember, közlekedésmérnök lenne a "közlekedési miniszter", nem egy bohóc. Nem erőltetném a MÁV-Start és a Volánbusz egyesítését, két teljesen eltérő üzem, viszont komoly figyelmet fordítanék a csatlakozások kialakítására.
okt. 8. 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
100%

Attól függ hol.

Budapesten igazából a hálózat, infrastruktúra többé kevésbé adott. Talán azt lehet mondani az agglomeráció felé is nagyrészt. Szóval ott csak pályafejlesztés/korszerűsítés, járműkorszerűsítés, járatoptimalizáció nagyrészt. Persze pár komoly fejlesztésről lehet álmodozni (M5, HÉV-ek város alatti összekötése, kötöttpálya Ferihegyre stb.)

A vidék már más kérdés. Ha álmodozásról van szó megint, akkor MÁV, Volán és úgy minden helyi tömegközlekedési vállalat beszántása és nulláról újrakezdeni. Kisöpörni középvezetői szinttől felfelé kb. mindenkit és építeni egy élhető és finanszírozható rendszert. Nyilván ez csak álmodozás tényleg

okt. 8. 07:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

A magyarországi vasúthálózat 100%-a azonnali, teljes körű felújításra szorul. Ezt nyilván meg kellene csinálni. A MÁV járműparkjának nagy részét le kellene cserélni. A MÁV és a Volán menetrendjeit összehangolni, hogy normálisan át lehetne szállni egyikről a másikra.

Pesten a legtöbb BKV-járatot csúcsidőben kb. duplájára kellene sűríteni. Az átszállásokat szintén össze kellene hangolni. Az elavult vagy eleve rossz járműveket lecserélni (összes HÉV, Van Hool buszok, kisföldalattik, ICS villamosok).

okt. 8. 08:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
100%
Ja, az egyik legfontosabbat kifelejtettem: minimum 100%-os béremelés minden nem vezető pozícióban dolgozónak, hogy a kritikus munkaerőhiány megoldódjon.
okt. 8. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:
#3 : Mikor mentettek fel utoljára utast ütő buszsofőrt? Arra, hogy a sofőr megütötte az utast nem is egy példa volt a közelmúltban. Akkora sofőr hiány van, hogy gyorsan el is bocsátották.
okt. 8. 09:45
 10/12 anonim ***** válasza:
77%
Eléggé tág ez a kérdéskör, egy városra, egy országra, régióra, az egész világra, vagy úgy általánosságban érdekel?
okt. 8. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!