Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Érdemes lenne leállítani egy...

Attilav kérdése:

Érdemes lenne leállítani egy időre az összes vasúti fővonalat és tisztasági felújításnak alávetni a rajtuk futó vasúti kocsikat ?

Figyelt kérdés

Külső belső újrafényezés, ülések kárpitcseréje, padlóburkolat cseréje. Víztartály méretének megnövelése akár az utastér kárára is, hogy a wc-ben megfelelő nyomással minding legyen víz. IC kocsik lehúzható ablakossá alakítása(arra az esetre ha megkotlik a légkondi).


Mivel az országban nincs elég gyártókapacitás ilyen nagy mennyiségű vasúti kocsi gyors felújítására ezért a kocsik egy részét kiküldeném külföldre, pl lengyelországba, ahol nagyobb vasúti gyártókapacitás van.


Ha már Magyar Péter a vasúti kocsik állapotán rugózik akkor szerintetek ha kormányzásának első hónapjaiban ezt meglépné, (fővonalak fél évre / egy évre történő lezárása, a kocsik felújítása közben a fővonalak sürgősségi javítását, szükséges síncseréket is el lehetne végezni) akkor az emberek megértőek lennének a vasúti fővonalak ilyen hosszú kiesését illetően ?



szept. 6. 18:08
 1/6 anonim ***** válasza:
93%

Nem, ez totális hülyeség lenne.


Ezeknek a tisztításoknak, fővizsgáknak, felújításoknak folyamatosan kellene történniük, nem egyszerre. Azért mert egy slimfitrobot életében először BZ-re ült, és elszörnyedt, még nem kell teljesen szétb*aszni a vasúti közlekedést, aminek az a lényege, hogy folyamatos.


Képzeld el, hogy az elektromos hálózat szorul felújításra, ezért az egész országban áramszünet van hónapokig. Jó ötlet, nem?

szept. 6. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
88%
Nem csak a személyszállítás megy ám ottan hé! A teherekkel mi lesz?
szept. 6. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
91%
Az igaz, hogy az összes magyarországi vasútvonal és a járművek többsége is azonnali, teljes körű felújításra szorul, de a gyakorlatban ez egyszerre kivitelezhetetlen.
szept. 6. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
88%

Dehogy lenne értelme. Mégis minek ezért leállítani teljesen? Még a környező országokat összeszámolva sem valószínű, hogy elég lenne rá a kapacitás.

Meg mégis hogyan? Az utasok meg oldják meg arra az egy évre, ahogy akarják?

szept. 7. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:
45%
Kb. 50 km-es szakaszokat felújítani 160 km/h-s max. sebességhez, addig pótlóbuszokat alkalmazni. Így is 6-8 év lenne, mire elérnénk nyugat európa szinvonalának 60%-át.
szept. 7. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
44%
Elég lenne csak kibaszni a hozzá nem értő vezetést. Az sem érdekelne, ha retkesek lennének a vonatok és rohadnának alattam, csak indulhatnának időben és érkezhetnének időben.
szept. 8. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!