Miért van egyre több baj a tömegközlekedéssel?
Pont a kérdésből sugárzó hozzáállással van a baj, hogy mindenki mindent szét akar mikromenedzselni. Állítsunk minden buszsofőr meg mozdonyvezető háta mögé egy "illetékes" minisztert a nap 24 órájában ahelyett, hogy lenne egy egészséges szervezeti háló.
Ez populista hülyeség - a miniszter nem tartozik felelősséggel azért, hogy van-e WC a kórházi klotyóban, azt a kórházigazgatón kell számonkérni. Ahogy az sem egy miniszter hatásköre, ha egy vasútállomáson potyog a vakolat és késnek a járatok - van gazdája a feladatnak, aki azért kapja a fizetését, hogy ez ne történhessen meg. Azokon a közép- és alsóbb vezetőkön kell számonkérni ezeket akiken végigmegy a feladat végrehajtás. Jön a minisztériumból pénz, az lecsorog valahova egy kényelmes klimatizált irodában ücsörgő MÁV alkalmazotthoz aki tartja a kapcsolatot a részlegvezetőkkel azok meg a csoportvezetőkkel. Ha ők is mind hozzászoknak ahhoz, hogy mindig a minisztérium a hibás mindenért is, akkor nem tud kialakulni a szervezetben felelősségtudat.
"a miniszter nem tartozik felelősséggel azért, hogy van-e WC a kórházi klotyóban, azt a kórházigazgatón kell számonkérni."
Ez igaz, a miniszternek abban van a felelőssége, hogy biztosítja a pénzt a kórház működtetéséhez. Amit - tudjuk jól - nem tesz meg.
Jelezni? Kinek? Mit?
Tisztában vannak vele, hogy szar az egész, csak leszarják. Pont ezért tették közel ingyenessé, hogy legalább az elvakult hívőik elégedetten bégethessenek.
Lázár János elkezdett rajta dolgozni.
Ezért lett még rosszabb a helyzet. Ha nem csinálnának semmit, akkor csak lassan döglene meg a tömegközlekedés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!