Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A 108-as vasútvonal felújítása...

A 108-as vasútvonal felújítása akkor is ilyen rohadt sokáig tartana ha nem Mészárosék építenék?

Figyelt kérdés

4 éve szivatják a jónépet a vágányzárral kisebb-nagyobb megszakításokkal. Most legútóbb azért volt hónapokig vágányzár mert állítólag felsővezetéket építettek, gyorsan lerakták a felsővezeték tartó oszlopkat és egy hónapja semmi nem történik, de a vágányzár az megvan. A vonal villamosítása pedig csak jövőre folytatódik. Egy vágányról van szó.


[link]



jún. 1. 23:19
 1/8 anonim ***** válasza:
8%

Ha nem ők építenék, akkor az lenne, mint Demszky alatt a 4-es metróval. Az eredeti tervet megcsonkítanák, gigantikus kötbérszerződést kötnének a vállalkozókkal, a pénzt ellopnák, évekre leállna az építése.


Nna! Ezzel szemben a Mészáros csoport minden építkezése a terv szerint elkészült, minőségi munkát végeznek.


Járj utána, ha érdekel a terv és ahatáridő.


Ha nem haladnak, erős a gyanú, hogy akadályozza valamelyik balos önkormányzat, ahogy az lenni szokott.

jún. 1. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

1# Szerintem neked elvette az eszed a sok m1 nézés. Még a MÁV is többször kifogásolta Mészárosék munkájának minőségét és az azért már jelent valamit:

[link]


A kérdésben szereplő vonalszakasz felújításánál 2 munkás szenvedett súlyos balesetet mikor elsodorta őket a vonat, mert telibesz@rták a biztonsági előírásokat:

[link]


A Szeged-Röszke vonalon pedig hasonló munkamorált mutatott be a V-híd mint Debecenben, itt nemcsak a MÁV élt minőségi kifogással, de a V-híd még további 4 milliárdot követelt.

[link]


Debrecenben és környékén pedig még mutatóban sincs balos önkormányzat.


Legközelebb ne igyál gyógyszerre töményet.

jún. 2. 00:27
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
A határnál is otthagyták félig készen, miközben a túloldalon aktív munka zajlik. Ezt a fajta munkamorált és tempót csak Mészárosék tudják felmutatni ebben az amúgyis nehéz gazdasági helyzetben. De nem csak vasúton, mindenhez, amihez közük van, ott ez megy. A normális cégek meg örülnének, ha dolgozhatnának rajta, hiszen mindenkinek érdeke lenne a mihamarabbi használatba vétel, de nem tudnak, mert mindet kizárták a tenderből.
jún. 2. 07:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Az egész országban ez megy, hogy a NER cégek kapacitás hiánnyal (is) küzdenek ezér minden lassan és rossz minőségben épül, mivel más nem nyerhet.
jún. 2. 08:33
 5/8 anonim ***** válasza:
59%

Ketté kell választani. Az egyik a politika, amihez nem értesz, így nem tudhatod, hogy emiatt mennyit késik.

A másik meg a technológia, amihez még annyira sem értesz. Valójában utasként vajmi kevés rálátásod van, hogy megállapítsd mennyire halad lassan a munka az elvárható szinthez képest.

Nyilván, figyelembevéve a Bp_Belgrád körüli huzavonát, simán elképzelhető, hogy az első pont szerinti probléma fennáll.

jún. 2. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Még szerencse, hogy te mindenhez értesz.
jún. 2. 09:26
 7/8 anonim ***** válasza:
Nem tudok olyan közszférabeli építkezést vagy felújítást mondani Magyarországon, ami ne tartott volna az eredetileg tervezett idő többszöröséig.
jún. 4. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 18042 ***** válasza:
75%
7-es, így van, és még hozzá lehet tenni, hogy mindig az eredetileg tervezett ár többszörösébe került.
jún. 4. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!