Van egy BKK buszvezető, aki olyan szinten beleköt mindenbe, hogy a gyűrött jegyet is érvenytelennek tekinti és nem engedi felszállni az utast. Érdemes panaszt tenni?
Nincsenek a BKK-nak buszvezetői.
A gyűrött jegy pedig többnyire újrahasznált jegy, csak ezt a tényt elfelejtik hozzátenni a "panaszos" utasok. A buszvezetőket joggal idegesíti, hogy hülyének nézik őket a tisztelt utasok a többször használt jegyekkel. Amúgy a gyűrött jegy be sem megy a lyukasztóba.
#1 biztosan van olyan is, de arra nem gondolsz, hogy táskában, pénztárcában, stb. is összegyűrődhet?
És ugyan nem BKK hanem vidéki nagyváros, de ami enyhén meg van hajolva jegy sem akarja a jegyérvényesítő készülék sokszor kezelni...
"Szerinted van bármi érdemi a hozzászólásodban?"
Ha igényes vagy, akkor igen. Ugyanis kiderül belőle, hogy a buszvezetők nem a BKK alkalmazottai, hanem a szolgáltatóké.
#5
Ha ennyit tudsz mondani, akkor szerintem te se látsz az első hozzászólásban semmi érdemit.
Nincs értelme, nem foglalkoznak az utaspanaszokkal.
#1 Tipikus utasellenes hozzáállás, hogy biztos azért gyűrött, mert újrahasznosított. Amúgy a vármegyebérlet bevezetése előtt rendszeresen utaztam újrahasznosított jeggyel, szinte mindig bement a jegykezelőbe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!