Az M3 metrót miért a Rákos-patak felett megy?
Figyelt kérdés
Arra gondolok, hogy így olcsóbb volt az építése. Tudom, azon a részen pár méterrel a felszín alatt fut a metró. Viszont nem lett volna egyszerűbb, olcsóbb a patak alatt kicsit lejjebb menni, mint a hídhoz építeni egy zárt járatot?ápr. 30. 22:04
1/4 A kérdező kommentje:
*Az M3 metró...
ápr. 30. 22:05
2/4 anonim válasza:
Nem. Jó pár méterrel lejjebb kellett volna menni. És a maximális lejtés miatt ez egy elég hosszú szakaszt érintett volna.
3/4 anonim válasza:
Ott már eleve kéregben megy a metró, kb 4 méter mélyen csak, úgyhogy a két állomás között levinni mélyre és még vissza az nem lett volna jó, adhéziós vasútnál nem lehet túl nagy a lejtés, emelkedés.
4/4 anonim válasza:
Prágában ennek a viaduktnak az aljában is metró közlekedik:
[link] ,14.4309719,3a,90y,293.91h,94.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1s4P18PmAUBgy3qzI8aad1pw!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu
Úgy tűnik, még ez is jobban megérte, mint lejjebb vinni a metrót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!