Ki szokott az interneten busz vagy vonatjegyet venni?Jobb ott mint a jegyautomatából?
Én nem.
Az elektronikus eszközök zavarérzékenyek, míg a papír az papír.
A MÁV jegyeket évek óva online veszem, de nem a MÁV appon, hanem a web felületükön. Helyjegyes vonatokon még grafikusan ki is tudod választani, hogy hol szeretnél ülni, így nem fog egy félig üres vonaton betenni a tömeg mellé. Ráadásul még 5% kedvezményt is kapsz, ami nem nagy durranás, de azért megbecsülhető (főleg, hogy máshol ezért még kényelmi díjat is felszámolnak). Régen 10% volt a kedvezmény, de sajnos elvitte az infláció.
A hátrány, hogy mikor utast rögzítesz, az kicsit összezavaró, mert nem látod, hogy milyen kedvezményed van, amíg nem lépsz tovább a fizetésig, és ha valami rossz, akkor kezdheted előröl, de ez csak az elején lehet probléma.
Egyébként én gy látom, hogy a MÁV online jegyvásárlását egész szépen fejlesztik, más hasonló online rendszerekhez képest.
Én ajánlom, hogy használd, mert sokkal kényelmesebb.
#3 A papír meg elázik, elszakad, eltűnik stb.
Egyébként én gy látom, hogy a MÁV online jegyvásárlását egész szépen fejlesztik, más hasonló online rendszerekhez képest.
Pont ma írtam nekik, hogy jó lenne valami figyelmeztetés, ha változás van a vonalon, ahova korábban jegyet vettem. Véletlenül vettem észre, hogy 40 perccel előbb kellene kimennem az állomásra, mert pótlóbusz van egy hétig... Amikor a jegyet vettem, még nem volt vágányzár erre az időszakra.
Csak és kizárólag telefonon veszek jegyet. Simple alkalmazással maximum akkor szívtam, ha nem volt térerő az adott megállóban/településen.
MÁV online felületén is pikk-pakk megvan a jegy. Az applikáció kalap szar, mindig kidob és elfelejti a jelszavam amit nem fogad el, és kell kérnem újat. Csak szenvedés, de a Webes felület is simán megy telóról.
#6 Igen, nem mondom, hogy tökéletes minden, de sokat változott az évek folyamán. Én írtam nekik anno, hogy jó lenne egy grafikus felület, hogy én válasszam ki, hogy hol szeretnék ülni - akkor még nem volt -, és gondolom nem csak az én ötletem volt, mert tavaly behozták. Lehet csak véletlen, de érdemes írni nekik, mert lehet, hogy valóban hallgatnak az emberek véleményére.
#8 Automata esetén csak egy helyi dolgozót lehet hívni, de ha online nem kapsz jegyet, akkor felveheted velük a kapcsolatot, és megoldják, mert elég megmutatni nekik a tranzakciós bizonylatot. Ilyen még nem volt velem, de el tudom képzelni, hogy megesik.
#9 Ez nekem is feltűnt. Egyszer kipróbáltam az appot, és borzalmas. Arra jó, hogy megnézzem térképen, hogy merre jár a vonat, de jegyet venni ezerszer jobb a weboldalukon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!